Je denkt dat het jou nooit overkomt.. Iets in drankje..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Je denkt dat het jou nooit overkomt.. Iets in drankje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-13 14:45

Tsja, je leest er zoveel over maar je denkt dat het jou nooit zal overkomen..

Iets in je drankje gegooid krijgen.
Gisterenavond naar het concert van P!nk geweest, daarna nog even iets gaan drinken ergens. Vanaf daar heb ik een grote blackout gehad.
Ik ben blijkbaar naar buiten gepiept tegen een uur of half 1/1 uur toen mijn vriendin naar de wc is gegaan. Om 6 uur/half 7 ben ik uit de blackout ontwaakt en was ik zeiknat (in de sloot gevallen) en verdwaasd. Zag een helikopter vliegen en dacht nog 'wat zou er aan de hand zijn?'
Nooit gedacht dat die helikopter voor mij was.. Ik ben gaan lopen en heb ergens aangebeld, maar die mensen deden niet open.
Toen ben ik verder gaan lopen en op een gegeven moment liep ik tegen een lading politiewagens en ambulances aan.. Allemaal voor mij. :oo
De politiemensen hebben me super opgevangen, echt complimenten.. Ik was zo verdwaasd, maar was wel snel weer 'bij'. Realiseerde me toen eigenlijk direct dat er iets in mijn drankje gegooid was en de ambulancemedewerkers en politieagenten vermoedden dat ook.
Arme vriendin helemaal over d'r toeren, die heeft zich zo ongerust gemaakt..Mijn vader is gelukkig pas ingelicht toen ik terecht was. Nadat ik eerst m'n oren gewassen kreeg van vriendinnetje, heeft ze me daarna met de politieagente in bad gehesen en heb ik daar even een uurtje warm kunnen worden.
Mijn vader is ons gelukkig komen halen bij het hotel en nu lig ik nog helemaal beduusd op de bank.

Ik vroeg me eigenlijk af of iemand ooit iets soortgelijks meegemaakt heeft?

Jolien_x

Re: Je denkt dat het jou nooit overkomt.. Iets in drankje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 14:48

Jeetje wat een nare ervaring moet dat geweest zijn wat eigenlijk een geweldige avond had moeten afsluiten! Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt, maar hopelijk gebeurd dat ook niet! Sterkte voor nu :(:)

Mendieny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 14:49

Nee nooit zelf meegemaakt, gelukkig.
Wel heftig zeg! Hopelijk ben je de schrik een beetje voorbij.

Wel was het gedaan bij een vriendin van mijn broer, maar weet eigenlijk niet meer wat er toen gebeurt is. Was ook al 4 jaar geleden.

Skessa_

Nooit meegemaakt, maar jeetje wat zal jij je rot geschrokken zijn :oo :oo
Hebben ze je bloed nog getest om te kijken wat het geweest is?

Sterkte! :(:)

MamaMiesje

Jeetje! Wat ben je er gelukkig nog "goed" vanaf gekomen dan! :(:)
Doodeng lijkt me dat... Ik hoop dat je snel weer opknapt!

Sneeuwmaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 14:50

He jeetje! Vreselijk dat je zo ontzettend op je drinken moet passen tegenwoordig. Hoe gaat het nu met je, de schrik zit er vast goed in.

jiehaaa

Zoooo wat zal je geschrokken zijn!!! Gelukkig zelf nooit meegemaakt. Voel je je nu weer goed? En heb je enig idee wie het gedaan kan hebben?

Bella123

Gelukkig nog nooit meegemaakt, maar wat ik me wel afvraag: gaan ze dat nog verder onderzoeken? Hebben ze bloed bij je afgenomen om te zien of daar wat in te vinden is, sporenonderzoek op je kleren e.d... Of denk ik nu teveel CSI?

Anne.Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 14:51

Oef, wat moet dat naar geweest zijn zeg! Hopelijk kom je er gauw bovenop.. heel veel sterkte! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 14:52

Wat schrikken zeg! Zelf niet meegemaakt, maar wel 3 vriendinnen van mij en vriend die op de zelfde avond allemaal knock out gingen. En met de ambulance zijn afgevoerd.

Zelf probeer ik altijd mijn glas in 1 x leeg te drinken. En anders hand er bovenop houden. En dat is tot nu toe altijd nog goed gegaan.

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 14:54

Wow heftig! Gelukkig is alles goed gekomen :) . Gaan ze verder nog wat onderzoeken?

Heb het zelf waarschijnlijk ook een keer gehad, was in een discotheek en voelde me niet helemaal lekker, naar de wc gegaan en daar zeiden jongens dat er iets in m'n drankje gedaan was. Zo eigenwijs dat ik was, ben ik me buiten in de bosjes gaan 'verstoppen'.. Het enige wat ik wou was rust, niemand om me heen. Vrienden begonnen te bellen, telefoon uitgezet.. Na 4 uur hebben ze me gevonden en naar bed gebracht. Volgende dag gelukkig niks meer aan het handje :') vriendinnen waren wel super ongerust geweest, min 10 graden en ik lag met m'n t-shirt in de kou. Voelde me achteraf ook echt schuldig :o

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 14:54

Daarom moet je dus idd altijd je drankje in de gaten houden.
Hebben ze bloed afgenomen om aan te tonen dat er daadwerkelijk wat in je drankje zat? Dan kunnen er stappen ondernomen worden.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-13 14:56

Bloed hebben ze niet getest omdat het eigenlijk wel duidelijk was dat er iets in m'n drinken gemikt is. Wilde zelf ook niet mee naar het ziekenhuis, wilde gewoon in bad/bed.
Ze wilden me eigenlijk ook testen op seksueel misbruik maar ben er vrij zeker van dat er niets gebeurd is.

Schrik zit er goed in, heb nu knallende koppijn en mijn stem hapert dus ben bang dat ik toch iets heb opgelopen.

Geen idee wie het geweest heeft kunnen zijn, maar het is sowieso geen bekende. We zaten in een dorp vlakbij Amsterdam in een hotel en we komen zelf niet uit de omgeving.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 14:57

Het liefst haal ik daarom mijn drankjes zelf ook op. Maar als vriend het doet, vind ik het ook goed. Maar zal het nooit op een tafel of bar neerzetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 14:58

Roosch schreef:
Bloed hebben ze niet getest omdat het eigenlijk wel duidelijk was dat er iets in m'n drinken gemikt is. Wilde zelf ook niet mee naar het ziekenhuis, wilde gewoon in bad/bed.
Ze wilden me eigenlijk ook testen op seksueel misbruik maar ben er vrij zeker van dat er niets gebeurd is.

Schrik zit er goed in, heb nu knallende koppijn en mijn stem hapert dus ben bang dat ik toch iets heb opgelopen.

Geen idee wie het geweest heeft kunnen zijn, maar het is sowieso geen bekende. We zaten in een dorp vlakbij Amsterdam in een hotel en we komen zelf niet uit de omgeving.

Toch misschien even naar de dokter gaan dan.

Bij mijn vriendinnen, hebben ze toen de maag leeggepompt.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 14:58

Jeetje ts, wat verschrikkelijk om mee te maken! Was je ver van t concert af gelopen?

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 14:59

Sterkte meis, en als ik jou was zou ik toch nog even bellen met de arts over de klachten die je nu hebt.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 15:00

Ik zou toch alsnog naar het ziekenhuis gaan, al is het alleen maar voor een onderzoek of je ook niet echt aangerand/misbruikt bent. Je bent helemaal out gegaan zeg je, dus de zekerheid dat er niets is gebeurd heb je ook niet.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-13 15:05

We waren toen al in het dorp waar we het hotel hadden, dus niet in Amsterdam zelf
Ik hou het even in de gaten hoe ik me voel, heb geweldige verpleging (mijn pa :D ) die me net even een paracetamolletje is komen brengen.

Ben voornamelijk goed van de wap en heb hoofd-en keelpijn maar denk dat ik een kou heb gevat. Geen wonder ook.

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 15:07

Jeetje, wat een verhaal zeg. Lijkt me heel naar om niet te weten wat er allemaal gebeurd is in die uren. Hoop dat je je snel weer beter voelt, sterkte!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 15:12

Ik vind het toch best wel eng dat je niet even naar het ziekenhuis gaat. Je bent gedrogeerd geweest en hebt een blackout van dik 5 uur, lijkt mij genoeg reden om even een medische check-up te laten doen. Zeker ook op sporen van seksueel misbruik. Gewoon om zeker te zijn.
Wat een nare dingen doen mensen toch ook altijd. :(

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 15:13

Wat een verhaal

Hopelijk houd je er niks aan over

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 15:15

Ik las het in het P!nk topic ja, jemig wat vreselijk naar lijkt me dat.. :(:) Ik zou toch nog even naar het ziekenhuis gaan voor een onderzoek!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 15:16

Die blackout duurde dik 5 uur??? Daar had ik overheen gelezen.
Dan vind ik het sowieso op z'n zachtst gezegd bijzonder onverstandig van je dat je niet even naar het ziekenhuis gaat.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 15:18

Hop hop naar het ZH jij!!
Kan sowieso geen kwaad in jouw geval