Iets in je drankje gegooid krijgen.
Gisterenavond naar het concert van P!nk geweest, daarna nog even iets gaan drinken ergens. Vanaf daar heb ik een grote blackout gehad.
Ik ben blijkbaar naar buiten gepiept tegen een uur of half 1/1 uur toen mijn vriendin naar de wc is gegaan. Om 6 uur/half 7 ben ik uit de blackout ontwaakt en was ik zeiknat (in de sloot gevallen) en verdwaasd. Zag een helikopter vliegen en dacht nog 'wat zou er aan de hand zijn?'
Nooit gedacht dat die helikopter voor mij was.. Ik ben gaan lopen en heb ergens aangebeld, maar die mensen deden niet open.
Toen ben ik verder gaan lopen en op een gegeven moment liep ik tegen een lading politiewagens en ambulances aan.. Allemaal voor mij.

De politiemensen hebben me super opgevangen, echt complimenten.. Ik was zo verdwaasd, maar was wel snel weer 'bij'. Realiseerde me toen eigenlijk direct dat er iets in mijn drankje gegooid was en de ambulancemedewerkers en politieagenten vermoedden dat ook.
Arme vriendin helemaal over d'r toeren, die heeft zich zo ongerust gemaakt..Mijn vader is gelukkig pas ingelicht toen ik terecht was. Nadat ik eerst m'n oren gewassen kreeg van vriendinnetje, heeft ze me daarna met de politieagente in bad gehesen en heb ik daar even een uurtje warm kunnen worden.
Mijn vader is ons gelukkig komen halen bij het hotel en nu lig ik nog helemaal beduusd op de bank.
Ik vroeg me eigenlijk af of iemand ooit iets soortgelijks meegemaakt heeft?