Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat een verhaal...
Yasmine schreef:Pfoe, wat een verhaal. Ik heb het hele seizoen van Catfish gezien en vind het altijd sneu dat er zo'n mensen bestaan. Ontzettend poedersuiker voor je dat jij er nu ook slachtoffer van bent geworden
Je moet je natuurlijk afvragen: met hoeveel andere meisjes doet/deed hij dit nog? Als hij al zo lang zoveel profielen maakt, dan betwijfel ik ten zeerste of het wel bij één persoon is gebleven... En dan is het niet één profiel, maar nog een hele rits andere profielen om dat ene profiel echt genoeg te laten lijken. Dat is niet gewoon voor de lol eens een fake profiel aanmaken, maar echt jarenlang intensief alle persoonsgegevens van iemand stelen, zijn foto's, verhalen ophangen die van geen kanten kloppen. Als hij jou belde heeft hij zich al die uren gewoon bewust voorgedaan als iemand anders. Imo scheelt er dan echt iets in je hersenen als je zo lang doorgaat met zo'n leugens... En wat had hij dan gedaan als je hem was gaan opzoeken? Niet komen opdagen op het vliegveld? Even casually vermelden "oh ja, de persoon die je denkt dat ik ben, haha dat ben ik eigenlijk helemaal niet!".
Ik begrijp wel wat je bedoelt met dat je echt verliefd bent geworden op zijn persoonlijkheid, maar eerlijk gezegd zou dat het bij mij niet winnen van al dat bedrog. Ik heb zelf een ex die me een jaar heeft voorgelogen over vanalles en nog wat en ik heb het toen meteen uitgemaakt. Op geen enkele manier kan of wil ik leven met iemand die zo ver gaat om leugens echt te laten lijken.

ik kijk ook altijd naar Catfish.....
.