Zelf heb ik me aan het begin van maart ingeschreven voor 'How Things Work' en ook mijn 'ADHD'-cursus is ondertussen van start gegaan. Verder heb ik me ook ingeschreven voor een aantal andere cursussen, maar daarop moet ik nog even wachten. Deze starten ten vroegste begin mei.
Ik vind de cursussen erg leuk om te doen, al heb ik niet altijd tijd om gelijk de video lectures te kijken en de testjes te maken.
Een tijdje geleden liep er een topic over de Coursera-cursus 'Equine Nutrition', maar ik zou dit topic liever wat algemener maken. Dus, wie volgt er ook een cursus op deze website? Welke precies, en waarom specifiek die cursus? Doe je de cursus naast je werk/school, of als tijdverdrijf?
Misschien kunnen we elkaar ook wat motiveren om up-to-date te blijven met onze lesweken en ons 'huiswerk'

Naast m'n hogeschool schiet het er te vaak bij in, en uiteindelijk wordt het dan zo'n grote berg aan stof die ik in moet halen dat dat niet meer te doen is. Vooral omdat ik me toch best wel moet concentreren op die video's. Mijn Engels is op zich wel goed, maar les krijgen in het Engels over onderwerpen waar je weinig van kent is niet zo simpel x)
De Canine Theriogenology is inmiddels ook begonnen zag ik, maar daar heb ik nog niet naar gekeken.