Ik ben een groot doemdenker en invuller.
Mijn favoriete zinnen: "jamaar", 'wat als', "" ik weet niet of".
Jaloers ben ik op mensen die gewoon ergens voor gaan,zonder 33 scenario's te bedenken waarom het wel fout moet gaan/niet kan/misschien niet slim is/onzekerheid biedt/...
Erg vermoeiend en vooral erg vervelend en het stomme is, vroegah was ik altijd juist heel impulsief.
Niet denken maar doen en gaat het niet?Dan probeer je iets anders.
Meer en meer begint het me te irriteren dat ik werkelijk voor alle beslissingen honderden tégendelen kan vinden,alles tot in den treure moet beredeneren, bedenken, ik word er echt heel erg moe van en het belemmert me ook.
Nu wil ik hier iets mee (leren)doen....
kent iemand dit?
Daarnaast inderdaad honderden manieren bedenken om iets uit de weg te gaan of waardoor het mis kan lopen. Denk dat het te koppelen is aan mijn ADD, druk in mijn hoofd en altijd dingen aan het denken. Alles moet gepland worden anders raak ik in paniek en als er iets veranderd in mijn uitgestippelde ritme dan raak ik van slag. 
maar op een goede dag ben ik naar het reisbureau gegaan en heb ik mijn vlucht geboekt en toen viel er een hele last van m'n schouders! Ik kan nog steeds flippen om allerlei rampscenes, maar er is geen weg terug... Ik ga en hopelijk zal ik het wel overleven