Naar aanleiding van o.a deze topics
en
Valt het mij op hoe ongelofelijk onzeker de meeste vrouwen hier, maar waarschijnlijk ook in ''de grote boze buitenwereld'' zijn.
Vrouwen die compleet flippen als hun vriend/man/partner eens een whatsappje ontvangt van een andere vrouw,die aan zichzelf gaan twijfelen bij iedere stilte die er valt en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Daarnaast, een hoop verbittering door bepaalde mensen waar je ook niet echt vrolijker van wordt.
Wat is dat toch met onzekerheid en vrouwen en, zien jullie ook dat dit op bokt erger is dan in je eigen persoonlijke kring vriendinnen?
Laat ik trouwens niet roomser zijn dan de Paus, ook ik heb natuurlijk af en toe onzekere momenten maar op het moment dat mijn kerel naar Katja Schuurman wijst en zegt ''Dat is een lekker wijf'', dan beaam ik dat en pieker ik er niet over me onzeker te gaan voelen
Daar heb ik teveel zelfrespect voor, heeft niets met onzekerheid te maken.

. Ik snap ook nooit dat vrouwen zich zo druk maken en hun hele 'zijn' aan een kerel vast hangen. Tja, ik ben ook al een keer gescheiden (en dat was echt geen pretje) en ben ook wel eens belazerd (een paar keer zelfs, geloof ik). Maar ik weet wie ik ben en blijkbaar zijn die kerels mij dan niet waard. Je kmt er wel weer overheen, hoor, althans, ik wel. Mijn huidige partner is er eentje uit duizenden, die echt voor mij alleen gaat (en ik voor hem). Zolang onze relatie goed zit (en daar zul je altijd aan moeten werken), geniet ik daarvan. En gaat het fout, tja, dat is ook het leven soms. Ik hang mijn hele persoonlijkheid echt niet op aan die relatie, hoor (ik was zelfs niet eens op zoek naar die relatie, want ik vind mijn vrijheid ook een groot goed, heel eerlijk gezegd). 
Zo'n aanhangsel had ik ook....