Overkomt mij wel weer. Nooit verliefd, nu helemaal in de wolken.
Juist, op een kerel die een vriendin heeft.. Nu ken ik zijn zus goed.. en die heeft me verteld dat hun relatie slecht gaat.
Hij wil op zichzelf gaan wonen terwijl hij 24 is en die meid woont al op zichzelf. Wil niet samen met haar wonen terwijl ze al ruim 4 jaar bij elkaar zijn. Daarbij is het al een paar keer uitgeweest..
Geen excuses natuurlijk. Maar ooohh wat irritant. Hij is Zoo leuk en we hebben zo'n onwijze klik..
Zo irritant, ene kant heb ik zelf ook een lange relatie gehad en natuurlijk zwaar not done als een dame achter je vriend aan zit..
Aan de andere kant zeggen al mijn vriendinnen alles kan kapot, en zo goed is de relatie blijkbaar niet..
Pff lastig hoor zo'n engeltje en duiveltje op je schouder..
1 Ding is zeker, ik heb me voorgenomen sowieso niets met die jongen te doen zolang hij een relatie heeft..
Wat zouden jullie doen bokkers... Je verliefdheid aan de kant gooien en braaf wachten tot het uit is en dan pas toeslaan
?Of luisteren naar dat duiveltje op je schouder en toch maar eens wat vaker gaan appen en wat meer contact gaan zoeken?
Kerels ook altijd... :p