In love op een kerel met een vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

banky

In love op een kerel met een vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 16:52

Tuurlijk.
Overkomt mij wel weer. Nooit verliefd, nu helemaal in de wolken.
Juist, op een kerel die een vriendin heeft.. Nu ken ik zijn zus goed.. en die heeft me verteld dat hun relatie slecht gaat.
Hij wil op zichzelf gaan wonen terwijl hij 24 is en die meid woont al op zichzelf. Wil niet samen met haar wonen terwijl ze al ruim 4 jaar bij elkaar zijn. Daarbij is het al een paar keer uitgeweest..
Geen excuses natuurlijk. Maar ooohh wat irritant. Hij is Zoo leuk en we hebben zo'n onwijze klik..
Zo irritant, ene kant heb ik zelf ook een lange relatie gehad en natuurlijk zwaar not done als een dame achter je vriend aan zit..
Aan de andere kant zeggen al mijn vriendinnen alles kan kapot, en zo goed is de relatie blijkbaar niet..
Pff lastig hoor zo'n engeltje en duiveltje op je schouder..
1 Ding is zeker, ik heb me voorgenomen sowieso niets met die jongen te doen zolang hij een relatie heeft..
Wat zouden jullie doen bokkers... Je verliefdheid aan de kant gooien en braaf wachten tot het uit is en dan pas toeslaan :D?
Of luisteren naar dat duiveltje op je schouder en toch maar eens wat vaker gaan appen en wat meer contact gaan zoeken?
Kerels ook altijd... :p

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:53

Niet doen. Je gaat je toch niet mengen in de relatie van een ander?
Ik zou ook niet willen dat een ander dat bij mij doet, zo ongelooflijk laag bij de grond.
Ik snap niet dat je het uberhaupt alleen al overweegt..

Winged

Re: In love op een kerel met een vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:54

Hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf. Afblijven dus!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:54

Ook ik zeg niet doen. Hoe zou jij het vinden als iemand dat bij jou deed??
Inderdaad, alles kan kapot, maar wil jij dat echt op je geweten hebben?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:55

Laura82 schreef:

Dan is dat alsnog de beslissing van die kerel en niet die van TS.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:56

Tja, hij is niet haar bezit volgens mij dus het is aan jou en hem samen om te bepalen hoe ver je wilt gaan met contact zoeken :)

Aranel

Winged schreef:
Hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf. Afblijven dus!

Zo mee eens!! Als hij wel vreemd zou willen gaan met jou, weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.

Niks doen dus, ook al is het lastig. Gewoon maar hopen dat hun relatie snel uit gaat zonder dat jij je ermee hoeft te bemoeien :Y)

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Eens met bovenstaande reacties. Vind het zoals Cayenne mooi verwoord idd erg laag bij de grond. Mocht het voorbestemd zijn dan zal zijn relatie vanzelf wel uitgaan en dan kun je altijd nog je slag slaan.

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:57

Ik ga helemaal met Cayenne mee. Vrouwen die achter bezette mannen gaan vind ik echt heel sneu. Bovendien blijkt maar al te vaak dat boontje om z'n loontje komt en dat hij het geheid ook gaat doen als jullie een relatie hebben. Wil je echt een relatie beginnen met stiekem gedoe?
Natuurlijk kan alles stuk. Jij ook als zij wel wraak neemt. Ik word altijd giftig van vrouwen die zich in relaties mengen...

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:57

Lekker advies van je vriendinnen. Alles kan kapot. :roll:

Omdat hij niet met haar samen wil wonen wil ook niet zeggen dat hun relatie niet goed is. Ken genoeg mensen die eerst op zichzelf willen wonen voordat ze gaan samenwonen.

Verder niet mee bemoeien en niet gaan stoken.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 16:58

Het is ook gewoon simpel een kwestie van schaarste: die onbereikbare mannen zorgen voor dat extra spannende gevoel. Als ze eenmaal makkelijk bereikbaar zijn is die spanning vaak wel weg :')

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:00

pmarena schreef:
Tja, hij is niet haar bezit volgens mij dus het is aan jou en hem samen om te bepalen hoe ver je wilt gaan met contact zoeken :)

Nee, je hebt niet voor niets een relatie. Daar horen ook bepaalde omgangsvormen bij wat betreft andere mensen. Ik neem aan dat hij het ook niet op prijs zou stellen als een gozer achter zijn vriendin aan zou zitten. Dat is het respect wat je voor elkaar hebt in een relatie. Als dit niet het geval is zit er iets verkeerd.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:02

Goof schreef:
Laura82 schreef:

Dan is dat alsnog de beslissing van die kerel en niet die van TS.

Ehhh dat hangt er een beetje vanaf wat er gebeurt, als zij ontzettend gaat app'en en vriendin denkt dat hij vreemdgaat zonder dat dat zo is, kan het zomaar stuklopen buiten zijn schuld om.

En daarnaast, maakt dat het dan ok?? Dan mag TS lekker doen wat ze wil? Nee, vind ik niet...

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:04

Afblijven! Bedenk goed hoe jij je zou voelen als het jou zou overkomen. En als hij er wel gevoelig voor is is hij geen knip voor zijn ogen waard en blijkbaar niet bepaald trouw. Heb je geen fl*kker aan. Als de relatie zo slecht is moet hij dat zelf maar eerst eens oplossen. Als het uit is kan hij bij jou uithuilen :j

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:08

Lekker laten lopen !!
Ten eerste doe een ander niet aan wat je zelf ook niet zou willen meemaken..
En zoals anderen ook al zeggen .. eens een vreemdganger....

Sokje_6

Ik heb een lichtelijke hekel aan die alles kan kapot-mentaliteit. Bah.
Kapot, ja, die mensen vanbinnen.

Ik vind het haast egoïstisch, twee mensen pijn doen zodat je zelf je slag kunt proberen te slaan.

En wie zegt dat hij ook verliefd op jou is? :)

Collie2008

Als jij nou een relatie zou hebben en die zit in een dip. Hoe zou je het dan vinden als een andere vrouw daar gretig en vals gebruik van maakt? Als hij zo leuk is hou je gepaste afstand en laat je de tijd zijn werk doen.

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:10

Als je hem echt leuk vindt kan je afwachten hoe het verder loopt.

Zoals je zelf al zegt, gewoon niets doen zolang hij een relatie heeft. Maar je kunt best proberen hem wat beter te leren kennen.

Gaat het uit dan heb je "geluk", gaat het niet uit dan ga je gewoon lekker verder kijken ;)

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:11

Tellie schreef:
pmarena schreef:

Nee, je hebt niet voor niets een relatie. Daar horen ook bepaalde omgangsvormen bij wat betreft andere mensen. Ik neem aan dat hij het ook niet op prijs zou stellen als een gozer achter zijn vriendin aan zou zitten. Dat is het respect wat je voor elkaar hebt in een relatie. Als dit niet het geval is zit er iets verkeerd.

Maar het is aan ieder zelf om te bepalen wat die omgangsvormen zijn. :)

edit: waarmee ik niet wil zeggen dat je maar achter getrouwde kerels aan moet jagen. Maar ik ben het wél met pmarena eens dat ieder voor zich moet bepalen waar die grens ligt dat kunnen wij niet voor een ander.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:14

Lekker advies van je vriendinnen dan.
Afblijven!
Als vriendin zijnde zou ik écht niet blij zijn als het om mijn vriend zou gaan, denk ook niet dat je er gelukkig van af komt dan....

banky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 17:23

Hij is niet getrouwd, wel een relatie.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:27

Lekkere zus die dat zo zegt om een ander sneu mens de kans te geven om er tussen te komen.

Zoals al gezegd: zoals je ze krijgt, zo kom je er vaak ook weer af.
Poten af en heb wat respect.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:29

? Dus als je getrouwd bent is het serieuzer dat wanneer je 'maar' en relatie hebt? mag toch hopen dat niemand dit denkt over mij en mijn vriend. 13 jaar samen en drie kids... Maarja, wel hebben alleen maar een relatie...

Gewoon afblijven dus. Zo verkeerd, die vrouwen die zich mengen in andermans relatie omdat ie 'toch al niet goed zit'.

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:30

Zoals iedereen hier zegt: niet doen! Hoe zou jij het vinden als er iemand achter jouw vriend aan zat? ;)
Er zijn genoeg leuke mannen op de wereld die single zijn :j !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 17:31

TS zegt toch dat ze niets doet? Ze is alleen benieuwd of er mensen zijn die wel naar dat duiveltje op de schouder luisteren.

banky schreef:
1 Ding is zeker, ik heb me voorgenomen sowieso niets met die jongen te doen zolang hij een relatie heeft..

Erg verstandig van je TS! Zou ook mijn keuze zijn in dit geval.