Ik heb regelmatig dezelfde, zeg zo'n 1x per maand waar ik me echt nog de hele dag afwezig van kan voelen.
Vanacht was het weer zo ver, in de droom ben ik net bevallen van een kindje, een jongentje.
Als het avond wordt veranderd van het ene op het andere moment mijn snoezige pasgeboren baby in een soort anti-christ
Zijn ogen worden zwart, maar stralen wel een soort licht uit, waarbij hij met een zware mannenstem zegt: Vrouw van de vader, waarna het me bijt en ik het weggooi, ik raas naar buiten.Op dat moment is de droom afgelopen, word ik wakker en heb de hele dag een soort waas over m'n wereld hangen.
Hebben jullie dit ook wel eens? En ook met zulke specifieke dromen?

Ben er nog steeds niet goed van, knuffel hem bijna plat uit schrik dat het waar is...
Als vriendlief dan bijv. in mijn ogen iets onaardigs zegt barst ik rustig in tranen uit
Ik ben als kind bijna verdronken toen er iemand in het zwembad bovenop me terecht kwam en ik niet naar boven kon. Nu jaren later droom ik daar (nog) over en word ik regelmatig in blinde paniek wakker omdat ik denk dat er iets op me valt en ik ga stikken, of dat ik weet dat ik dood ga en er niks meer aan te doen is. Spring ook wel eens rustig het bed uit en word dan in de badkamer pas wakker
En ook wel eens met megaspinnen enzo.