Onhandige mensen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hoi

Onhandige mensen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 19:21

Ja en ik ben der ook een van. Ik laat alles vallen, ik struikel en val op m'n gat. :')

Meer mensen die zo onhandig zijn?

Roosch

Re: Onhandige mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:23

Ik, ik ben een kluns eersteklas. Zo ben ik dan ook benoemd door m'n vriendjelief. :Y)

Struikelen, dingen uit m'n handen laten vallen, een enorme scheur in m'n kleren krijgen op genante moment en plekken, onderuit gaan, telefoon in de plee laten vallen.. Should I continue?

^)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:28

Roosch schreef:
Ik, ik ben een kluns eersteklas. Zo ben ik dan ook benoemd door m'n vriendjelief. :Y)

Struikelen, dingen uit m'n handen laten vallen, een enorme scheur in m'n kleren krijgen op genante moment en plekken, onderuit gaan, telefoon in de plee laten vallen.. Should I continue?

^)

Joh Roos, dan zijn we samen hoor!! *\o/*

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:29

Mijn vriend noemt mij altijd Leo. Lomp en Onbenullig.

Ik maak heel veel dingen kapot, laat van alles uit mijn handen vallen, laat overal mijn spullen liggen, val met enige regelmaat, stoot mijn hoofd/been/teen elke dag wel een paar x.

etc. etc.

:+

Ojajoh

o ja, heel herkenbaar en mijn dochter heeft het ook van mij!
samen smeren we dus heel vaak vallen en stoten crème

gaat er veel stuk

en ruim ik veel op

Anoniem

Ha, lotgenoten! :D

Ben motorisch nogal onhandig, zelfs tot op het punt dat ik er maar eens mee naar een neuroloog ga omdat ik dingen spontaan uit m'n handen laat vallen als ik ze gewoon vast heb :+

Struikel ook altijd over m'n voeten en knoei met eten...

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:30

Ik word door mijn vriend vaak lomp genoemd :+ Doe zo een autodeur open zonder naar achter te stappen resultaat mooie wond onder me oog door de deur :o

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:30

Ik ging een keer met mijn ogen dicht op de dijk lopen.
Liep ik tegen een lantaarnpaal en had ik een gat in mijn hoofd. :oo :oo

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:31

Hier ook een onhandig persoon, ben vooral goed in het omgooien van drinken en ook regelmatig dingen uit mijn handen laten vallen.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:31

Hier nog een lot genoot :D
val over mijn eigen benen, stoot altijd en overal mijn hoofd, en mijn moeder noemde me vroeger al LEO = Lomp en Onbehouden :=

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:35

Ja, hier :+
Maak alles kapot (echt, ik hoef het maar aan te raken en POEF), stoot me constant, struikel, laat dingen vallen, leg dingen op precies die plaatsen neer waar ik ze nooit meer terug kan vinden......
Als er iemand een remedie heeft hoor ik het graag :')

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:38

Ik kan me hier ook wel melden, ben ook wel een stumpertje :+
Als laatste actie tegen een paaltje aangereden op m'n scooter met 50km/u, was in het donker en werd verblindt door een auto waardoor ik rechtdoor ging ipv het bochtje maakte.. overkomt mij weer :') ook niet het 1e scooterongeluk overigens..

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:42

Ja behoorlijk onhandig :+ En ik denk gewoon niet goed na, ik ben niet dom ofzo maar gewoon een beetje blond :')

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:46

Ja hier nog een :')

Er loopt een draadje vanaf mijn laptop naar mijn speakers. Die zit daar echt al maanden en alsnog krijg ik het voor elkaar om bijna iedere dag tegen dat draadje aan te lopen. Met als gevolg dat mijn laptop op de grond valt en alles wat erachter op tafel staat ook meeneemt :')

En gister had ik mijn half leeggegeten bakje cornflakes op de trap gezet. 's Avonds wil ik naar bed gaan en schop dat bakje van de trap af waardoor de hele bank onder de melk en cornflakes zit.. Leek net kots :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:50

Ja,kan ik me ook wel melden!
In mijn handen gaat alles altijd kapot, ik loop overal tegen aan en val over van alles heen. Laten we het er maar op houden dat ik motorisch niet de handigste ben :')

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:51

Hier nog een!
Morsen, dingen laten vallen, perongeluk op iemands tenen staan, stekker uit laptop halen waardoor de hardeschijf crasht en wel tot 3 x toe, net nieuwe telefoon met een koek tegelijk het water in gooien, altijd vlekken op witte kleding en ga zo maar door..

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:55

'Wat haar ogen zien, kunnen haar handen kapot maken' = quote van mijn vader...

Tsja, ik ben eigenlijk best heel handig in dingen maken, maar ik ben nog handiger in dingen nog net wat verder de vernieling in te helpen :))
T is vooral dat ik vaak struikel, mezelf stoot en alles kwijt raak, maar ooh, wat wordt je dan gek van jezelf he?!
Maar er zijn ook dingen die juist op wonderbaarlijke wijze bij mij nog net goed gaan, die bij anderen al lang anders af waren gelopen :P soms is onhandigheid best handig!
Als ijsbreker is het ook altijd heel fijn als je struikelt of iets laat vallen o.i.d... *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:55

yeah. Ik hetbmijn topic gevonden.
Andere mensen omschrijven het altijd als 'Jij hebt wel heel veel pech'...
Ik weet beter inmiddels :')

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:57

Mijn vriend zegt dagelijks ' ga zitten, zet je helm op en kijk uit dat je je niet bezeert'.

Ik loop dus tegen deuren op, laat glazen op de grond vallen, stoot me meerdere keren per dag tegen dezelfde punt van de tafel }:0
Zo kan ik nog wel even door gaan! Als ik onder de douche sta kijk ik altijd vol verbazing naar alle blauwe plekken op mijn lijf. Negen van de tien keer ben ik dan al lang weer vergeten waar ik die dag tegen aan gelopen ben.

Telefoons zijn standaard binnen een week totaal beschadigt omdat ik ze zo vaak laat stuiteren. Kabels en snoeren overleven het hier nauwelijks.
Leuke sierdingen koop ik eigenlijk niet meer omdat ik ze toch van de tafel of kast afstoot. Eigenlijk ben ik net een jonge labrador pup :D

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:59

miss_nadine schreef:
Als ik onder de douche sta kijk ik altijd vol verbazing naar alle blauwe plekken op mijn lijf. Negen van de tien keer ben ik dan al lang weer vergeten waar ik die dag tegen aan gelopen ben.

Haha, das juist bij mij t gekke, ik stoot me heel vaak, en ECHT hard, maar ik heb dan weer nooit een blauwe plek...

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:11

Ik heb ook mega onhandige harrie.. Al heel mijn leven moet ik aanhoren.. HOe komt het toch dat
jij altijd van die rare dingen hebt..
Stoten, vallen, glijden, algemeen stomme acties..

TJa, ben nu 32.. ik heb er mee leren leven.. had ooit gehoopt dat het over ging.. maar helaas.

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:14

tja vanmiddag nog:
k moest me fiets binnen zetten dus ik me schoenen
aan maar niet me veters vast dus ik trek de deur dicht
ik val blijkt me veter tussen de deur te zitten. ehh zo kan
ik nog een half uur doorgaan:
ik ren door de gang op school om niet telaat te komen
in de les ik ga door me enkel, val en kneus me stuitje -__-

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:21

Hier nog zo'n stuntel. Ik kom op regelmatige basis bij de fysiotherapeut, zo 1 x in de zes weken. Als ik daar binnenkom schiet ze al bijna in de lach, nog voordat ik een woord gezegd heb. Want in die 6 weken heb ik altijd minstens 1 x een stommiteit uitgehaald, onbenullig gevallen, door de bank heen gezakt, met mijn hoofd tegen een lantaarnpaal gelopen, een bloedneus gekregen omdat ik de autodeur onhandig open deed en ga zo maar even door.
De eerste 15 minuten op de massagetafel worden dan ook benut om mijn klunsacties te bespreken, waarbij de fysiotherapeute soms haast onder de tafel ligt van het lachen. Wel gezellig overigens...

Als kind was ik stikkes-eigenwijs op 1 vlak. Ik moest en zou paardrijden... Maar ik heb het evenwicht van een tuimelpoppetje. 6 keer in 1 les van een uber-brave manegepony afkukelen was dan ook geen uitzondering.
Dat is overigens goed gekomen, maar alleen door mijn stompzinnig eigenwijze volharding. Ieder normaal kind had geen paard meer aangekeken.

Overigens is het bij mij ooit echt uitgezocht, en ik blijk een zeer lichte hersenafwijking te hebben. Mijn oog-handcoordinatie is heel slecht, en ook mijn evenwicht.
Maar de meeste mensen weten niet beter dan dat ik gewoon een beetje onhandig ben, en in feite dekt dat de lading ook wel vrij goed...

RonavhN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:14

Goh en ik al die tijd maar denken dat ik een uitzondering was! :D

Ik laat geregeld iets uit mijn handen vallen, loop tegen de muur aan, val van mijn fiets, struikel over mijn eigen voeten...

Fijn dat ik nu eindelijk lotgenoten heb gevonden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:17

Hoe gaat sporten en dansen bij jullie? :')