Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vooral die nachtmerries zijn wel heel erg.
winter123 schreef:Ik denk dat ik wel een tijdje bij een paar vriendinnen zou kunnen logeren zonder uitleg te geven, maar ik denk niet dat ik dat mijn moeder kan aandoen...

).
Sterkte! Ik hoop voor je dat er snel verbetering komt! winter123 schreef:Ik denk dat ik wel een tijdje bij een paar vriendinnen zou kunnen logeren zonder uitleg te geven, maar ik denk niet dat ik dat mijn moeder kan aandoen...

winter123 schreef:En ergens is dat mijn eigen schuld geweest, want ik ben ertussen gesprongen, heb teruggeslagen, geprobeerd te vluchten, etc. En ik heb sommige aanvallen ook zelf uitgelokt, door een keer te vloeken (stom, dacht er niet bij na) en dan werd er wat naar mijn hoofd gesmeten. Ik was dan zo dom om te zeggen dat hij normaal moest doen en tja...
De situatie waar zijn familie bij was, heeft hij ook iets naar me gegooid. Zijn familie werd toen boos op mij in plaats van op hem.
ABSOLUUT niet!! Niemand hoor jou op die manier aan te raken. Echt niet hoor!! Dus alsjeblieft, stom met denken dat het je eigen schuld was!