Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Joolien schreef:Pff raakte net bijna in paniek, ik dacht iets te zien bewegen. Nu moet ik er de hele tijd naar kijken anders raak ik compleet in paniek. T enige wat de angst op dit moment weg kan nemen is m'n vriend die thuis komt...
Zo stom, ik heb 9 maanden boven een stal gewoond, ook in de middle of nowhere, daar had ik er zelden kast van...
Bedankt voor alle tips overigens. Ik doe m'n best..
Serendip90 schreef:Joolien schreef:Pff raakte net bijna in paniek, ik dacht iets te zien bewegen. Nu moet ik er de hele tijd naar kijken anders raak ik compleet in paniek. T enige wat de angst op dit moment weg kan nemen is m'n vriend die thuis komt...
Zo stom, ik heb 9 maanden boven een stal gewoond, ook in de middle of nowhere, daar had ik er zelden kast van...
Bedankt voor alle tips overigens. Ik doe m'n best..
Even stom vraagje he, maar heb je het standaard alleen in je eigen huis of? Want mijn vriend kan bijvoorbeeld nooit rustig bij zijn vader slapen, want daar "zit ook iets" (klinkt heel vaag hoor..) Maar hier in huis heeft ie nergens last van, terwijl hij daar per se met zijn rug naar de muur moest liggen etc. omdat ie zich niet "veilig" voelde.