Ik had eigenlijk graag eens geweten wat jullie de max prijzen vinden om uit te geven aan leuke oorbelletjes ? Ik ben bezig met zelfgemaakte oorbellen te maken en zou deze graag via internet maar ook op rommelmarkten te gaan verkopen.
Kunnen jullie me laten weten als je opzoek bent naar oorbellen rond welke prijsklasse je met plezier zal kopen ? Daarbij zou het ook wel leuk zijn te weten wat voor oorbellen jullie graag dragen
Ik zou persoonlijk niet zulke oorbellen kopen voor mezelf, maar als cadeautje wel en dan zou ik er denk ik max. 7,50 voor geven. Maar dan ook echt geen cent meer
S_R_A_H_A
Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-12 20:08
eenitraM schreef:
WTF
1 euro maximaal.
Op de oorbellen hierboven ? Of algemeen ?
eenitraM
Geplaatst: 14-08-12 20:09
S_R_A_H_A schreef:
eenitraM schreef:
WTF
1 euro maximaal.
Op de oorbellen hierboven ? Of algemeen ?
Oorbellen hierboven en algemeen.
S_R_A_H_A
Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-12 20:09
Nooor_ schreef:
Ik zou persoonlijk niet zulke oorbellen kopen voor mezelf, maar als cadeautje wel en dan zou ik er denk ik max. 7,50 voor geven. Maar dan ook echt geen cent meer
Bedankt voor je reactie ! Is leuk om weten wat mensen leuk vinden!
Ik koop gewoon simpele leuke oorbellen bij de six of idd de action ofzo hooguit 5 eurie. voor zilveren geef ik mx 30 euto uit. voor die roosje zou ik hooguit 2 euro betalen
Mijn oorbellen zijn tussen de 2 en 10 euro en meer zou ik er ook niet aan uit geven. Maar ik zou die roosjes sowieso niet kopen want dat is mijn smaak niet.
Ik heb een goed paar oorbelen van zilver daar heb ik toen 25 euro voor betaald. Maar ik haal geregeld ook gewoon leuke oorbellen bij de Drogist of iets vergelijksbaar voor een paar euro. Zodat ik gewoon af en toe wat kan afwisselen, enige nadeel is dat mijn oren s'avonds wat geirriteerd raken van de 'neppers'
S_R_A_H_A
Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-12 15:21
Bedankt voor jullie reacties al ! Meer zijn er natuurlijk altijd welkom ! Ik denk dat mijn prijzen dan wel heel goed zullen zitten Meeste oorbellen €1,5 en sommige €2 allen nikkelvrij ( strass, goud en zilverkleurig, met facet als swarovski,...), ook kettingen voor €2,5. Natuurlijk alles nieuw