Ben ik nou de enigste...??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ruby1995

Ben ik nou de enigste...??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 11:39

Weet niet of dit hier goed staan, zo niet dan graag verplaatsen....

Ik wist zowiezo niet zo goed of ik dit moest plaatsen of niet, maar doe het toch wel, omdat ik toch wel nieuwschierig ben...

Soms vraag ik me echt af of ik niet de enigste ben.
Ik ben 16 jaar en niet echt met jongens bezig.
Vind wel jongens knap , maar ben er nog niet echt mee bezig.
Ik ga ook niet uit oid. Ik ben meer bezig met school,paarden, thuis enzovoorts...
De meeste vriendinnen van mij hebben allemaal een vriend.. en ik niet..
Ik denk meer van ; Het komt wel, je moet er ook niet opzoek naar gaan...
En ik ben nog veel meer met andere dingen bezig.
Maar soms denk ik echt van : Volgens mij ben ik de enigste 16-jarige die zo denkt.

Ik vraag me af of ik nou de enigste ben of niet???

Dus welke 16-jarige of misschien oudere is hier ook niet mee bezig of geen tijd voor..?! En wie was er nog meer wat later mee??

_xwien

Re: Ben ik nou de enigste...??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 11:42

je bent hier echt niet de enigste in hoor
ik ben dan wel 15, maar word dit jaar 16
ik ben ook meer met school en mn paardje bezig en mijn vriendinnen ook allemaal
wel ben ik verliefd geweest maar dit was niet wederzijds dus dat zit me ook nog dwars....

het is wat je zegt: het komt wel, naar zoiets moet je niet opzoek gaan vind ik :n

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 11:43

Mooi om te horen dat ik nou niet de enigste ben.
Ik vind sommige jongens wel knap, maar ga der zeg maar niet op af enzovoorts.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 11:43

Je bent niet de ENIGE denk ik. Ben nu 17 en vind wel iemand leuk. Maar zit nu nog niet te springen om elke twee weken een andere relatie. :+

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 11:45

Ruby1995 schreef:
Mooi om te horen dat ik nou niet de enigste ben.
Ik vind sommige jongens wel knap, maar ga der zeg maar niet op af enzovoorts.

nee precies
ik zie ook heus wel wanneer iemand knap is ofzo maar er zit dan verder ook geen gevoel bij
en laatst (lees: paar maanden terug alweer) liep er iemand voorbij en toen *baf* was het er wel alleen niet andersom dus ben dr wel weer even klaar mee :P

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 11:53

=> LZP

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 11:54

Daar ben je echt de enige niet in.
Nu ben ik dan wel met jongens en uitgaan bezig, maar voor iedereen komt dat op een andere leeftijd toch?

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 11:56

Bedankt voor het verplaatsen, twijfelde ook een beetje...

Ik vind uitgaan ook niet echt leuk, hou zowiezo niet zo van dansen en wil niet alcohol drinken, want ik ben bang om over te geven. :')

En als ik dan weer die wilde verhalen hoor van het uitgaan...... Dan zit ik er echt zo bij van... jaa... dus.... Haha, als je begrijpt wat ik bedoel.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 11:57

Ik word deze maand 16, maar ik ben er ook niet mee bezig. Geen tijd voor :')

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 11:57

Je bent inderdaad echt niet de enige. Ik ben nu 19, en heb sinds een jaar een vriend. Gewoon zo tegen aan gelopen. Maar daar voor... hield het mij niet echt bezig. Ik was nooit op zoek naar iets vast. Gewoon af en toe een beetje rond neuzen was prima voor mij.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 11:58

Toen ik 16 was vond ik ongeveer elke jongen op school stom. :+
Veel te onvolwassen en stoerdoenerig. En nu heb ik gewoon een hele leuke vriend. :)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 11:59

evanescence schreef:
Je bent inderdaad echt niet de enige. Ik ben nu 19, en heb sinds een jaar een vriend. Gewoon zo tegen aan gelopen. Maar daar voor... hield het mij niet echt bezig. Ik was nooit op zoek naar iets vast. Gewoon af en toe een beetje rond neuzen was prima voor mij.

Ja inderdaad, zo heb ik het nu ook. Vind het wel prima zo. Maar het is soms toch wel een beetje vervelend als je met vriendinnen niet over dingen mee kan praten enzovoorts. Haha.

@DaniBanani Ik doe ook nog best kinderachtige dingen naar mijn idee hoor haha.....

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:01

uitgaan doe k ook niet echt :n 2 keer in t jaar is er in de buurt wel een groot tentfeest en dat vind ik dan wel weer erg leuk :j

dat kinderachtige herken ik wel ja, maar zeker niet bij alle jongens hoor, k heb altijd geroepen ik wil een jongen die ouder is dan ik zodat ie tenminste wat volwassener is, juist ja wat doe ik? verliefd worden op een jongen die een jaar jonger was :+

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:04

Dat had ik zo kunnen schrijven xD
Ik ben ook 16 (in augustus 17)
Ik zie ook echt wel eens knappe jongens, maar verliefd of een vriendje willen?
Neen dank u. Het komt vanzelf XD

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 12:05

Ohnaja, ik val wel eerder op oudere jongens, maar ik doe nogal kinderachtige dingen met mijn zusjes enz. verstoppertje _O- maar geen vadertje moedertje hoor haha, zo erg is het ook weer niet!

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:06

Ruby1995 schreef:
Ohnaja, ik val wel eerder op oudere jongens, maar ik doe nogal kinderachtige dingen met mijn zusjes enz. verstoppertje _O- maar geen vadertje moedertje hoor haha, zo erg is het ook weer niet!

haha niet? :P

ik weet niet op wat ik nou val haha, t is niet zo dat die jongen er ook jong uitzag en hij gedroeg zich ook niet zo :n

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:11

ik ben bijna 21 en ben heel druk met mijn drie ponys bezig, die jongens komen allemaal wel en helaaa denken er weinig mensen zo over. de vriendinnen die ik heb zijn allemaal zwanger of hebben al een kind en wonen samen en kunnen ineens niet meer uitgaan. ikwoon al een jaar op mezelf ben druk met werk en ponys en af en toe eens uit. er zij. echt knappe jongens van mijn leeftijd en die vast wel met mij overweg kunne. maar ik heb egt zo iets het komt allemaal wel.
wees blijdat je zo denkt, er zij. meerdere die zo denken. gelukkig!want de meeste 15/16 jarigen gaan om het leven met jongens daten en verder en veel uitgaan en de meesten hebben gwn geen doel. ja de doel om jongens te scoren. voor mij moet uitgaan en jongens leyk blijven, het komt allemaal wel ;)

Roraima

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:12

Je bent echt niet de enigste ;)

Ik ben nu 17.

qua jongens: mijn motto is 'vrijheid, blijheid :P Er komt vanzelf wel de ware op mijn pad. Ik hou er niet zo van, om telkens een andere jongen te hebben.

Uitgaan, hoeft voor mij echt niet. Vrijdags werk ik trouwens en zaterdags ben ik altijd nog druk met de paarden. Ik vind het veel gezelliger om met vriendinnen een film te kijken ofz.

Ik ben ook veel meer bezig met school, paarden, werk en thuis.

Dus meid, don't worry!

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:18

Ik ga wel uit en ik vind het leuk om met jongens om te gaan, maar de paarden komen op de 1e plaats voor mij.
Als ik met uitgaan een leuke jongen tegen kom is het echt niet zo dat ik me omdraai en wegloop. Maar ik vind relaties etc. op mijn leeftijd (17) nog niet zo heel belangrijk, terwijl bijna al mijn vriendinnen toch al meer dan een jaar een relatie hebben. Ik zie het allemaal wel tegen moet komen!
Je bent in ieder geval zeker niet de enigste :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:23

Nee hoor, ik was op mijn zestiende vooral bezig met leuk met vriendinnen afspreken, achter msn zitten en met paard in de weer zijn :)

Ik had helemaal geen tijd voor kerels :')
Pas rond mijn 18e begon mijn interesse ook meer richting kerels te schuiven,maar stappen? Nee, ben een huismus :) nog steeds! Geen wild studentenleven gehad hihi
Overigens al wel jaren een vriend :) die dezelfde interesses heeft. Nou ja bijna... Want hij hoeft niet paard te rijden en ik vind auto's puur een vervoermiddel :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:26

Ik ben 20 en ook vriend-loos :')

Ben er wel mee bezig, maar ik heb gewoon veel te druk..
Niet zozeer met paarden, maar met school, stage, werk, sport..
Moet even deze opleiding afmaken en dan zie ik wel weer.. :)

Ga ook niet iedere week stappen, daar heb ik geen geld, zin of tijd voor :)

Plus ik moet iemand tegen komen die mijn wereld mooier maakt :D En ik ben heeuull kieskeurig :') :j

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 12:47

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben...

beestenfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 12:56

ik ben inmiddels 18 en er ook nog steeds niet echt mee bezig, ook nooit een vriend gehad :=
kan me ook echt ergeren aan vriendinnen die zo'n beetje elke maand een ander hebben, of (bewust) teveel gaan drinken en vreemdgaan terwijl ze 'toch zoveel van hun vriend houden' -O-
zou inmiddels best een vriend willen, maar zou niet snel op een jongen afstappen. ben niet zo van de problemen opzoeken, laat ze maar naar mij toekomen :D

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 13:31

Zo was ik ook. :) ik ging wel uit maar dat was vooral omdat het gezellig was met vriendinnen of omdat hun scharrel/vriendje ergens heen wou en hun niet het enigste meisje wouden zijn. Nah, dan ging ik wel mee haha!
En nu heb ik alweer ruim 2 jaar een vriend en gaan we regelmatig uit met de vriendengroep. :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 13:31

Ik ben 19 en denk nog steeds zo.. :')
Heb nu sinds kort een vriend maar dat kost nog best wel veel tijd.. _O-