Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ruby1995 schreef:Mooi om te horen dat ik nou niet de enigste ben.
Ik vind sommige jongens wel knap, maar ga der zeg maar niet op af enzovoorts.

evanescence schreef:Je bent inderdaad echt niet de enige. Ik ben nu 19, en heb sinds een jaar een vriend. Gewoon zo tegen aan gelopen. Maar daar voor... hield het mij niet echt bezig. Ik was nooit op zoek naar iets vast. Gewoon af en toe een beetje rond neuzen was prima voor mij.
2 keer in t jaar is er in de buurt wel een groot tentfeest en dat vind ik dan wel weer erg leuk 

Ruby1995 schreef:Ohnaja, ik val wel eerder op oudere jongens, maar ik doe nogal kinderachtige dingen met mijn zusjes enz. verstoppertjemaar geen vadertje moedertje hoor haha, zo erg is het ook weer niet!

Er komt vanzelf wel de ware op mijn pad. Ik hou er niet zo van, om telkens een andere jongen te hebben.

nog steeds! Geen wild studentenleven gehad hihi
die dezelfde interesses heeft. Nou ja bijna... Want hij hoeft niet paard te rijden en ik vind auto's puur een vervoermiddel

En ik ben heeuull kieskeurig

ik ging wel uit maar dat was vooral omdat het gezellig was met vriendinnen of omdat hun scharrel/vriendje ergens heen wou en hun niet het enigste meisje wouden zijn. Nah, dan ging ik wel mee haha!