Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Lekker makkelijk en toch een goed ontbijt! Kyarahh schreef:Cornflakes?Lekker makkelijk en toch een goed ontbijt!
sannie275 schreef:Ik ben op zoek naar makkelijke en snelle dingen als ontbijt, heb niet bepaald een goed eetpatroon en ik stort 's middags echt gewoon in, echt geen energie meer. Ik ben op zoek naar iets waar je de dag echt even goed mee kan beginnen, brood krijg ik 's ochtends echt niet naar binnen, heb nu meestal cornflakes, maar ik weet dat dit nogal ongezond is en bomvol zit met suikers, krijg je van yoghurt ook meer energie? Brinta of pap begin ik écht niet aan, wat is een goede keuze?
phormicola schreef:Kyarahh schreef:Cornflakes?Lekker makkelijk en toch een goed ontbijt!
sannie275 schreef:Ik ben op zoek naar makkelijke en snelle dingen als ontbijt, heb niet bepaald een goed eetpatroon en ik stort 's middags echt gewoon in, echt geen energie meer. Ik ben op zoek naar iets waar je de dag echt even goed mee kan beginnen, brood krijg ik 's ochtends echt niet naar binnen, heb nu meestal cornflakes, maar ik weet dat dit nogal ongezond is en bomvol zit met suikers, krijg je van yoghurt ook meer energie? Brinta of pap begin ik écht niet aan, wat is een goede keuze?

troi schreef:Goede muesli met iets van zuivel (of sojaprodukt als je niet tegen melksuikers kan), dus niet de knapperige cruesli of (helaas..) cornflakes want dat zijn idd suikerbommen. Bijv zonnatura rijkgevuld, die is gezond en lekker. Drie eetlepels met dus wat zuivel en daar kan ik een hele tijd op draaien!