Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Himyar schreef:Dat klinkt echt heeeel bekend.
Mijn vriend zijn dochter kwam gisteren langs, omdat mijn vriend vandaag jarig is. Ze begon over het aanspannen van een rechtzaak tegen haar vader, terwijl hij gewoon geld aan haar overmaakt volgens het scheidingsconvenant. Ze is 18+. De ellende lijkt nooit op te houden. Toen ze met kerst bij ons kwam eten, had ze ook zo'n leuke opmerking. Die kinderen worden zo extreem gebrainwashed en opgehitst tegen de andere ouder.
Megan_ schreef:Ik heb mijn afstudeerscriptie geschreven over omgangsonrecht, blijft een onderwerp waar nog veel terrein te winnen valt. De vraag is echter hoe?
Hoe je het ook bekijkt, op het moment dat er strijd ontstaat is het kind altijd de dupe.
Ik hoop dat het in jullie situatie gauw verbeterd, de man trekt vaak aan het korste eind in dit soort situaties. Elk contact, wat ondanks alle problemen mogelijk is, geeft de band tussen vader en kind ruimte om te ontwikkelen en dat is heel waardevol! Heel veel sterkte!
meggiemeg schreef:Vrouwen kunnen zich moeilijk bij de situatie neer leggen als ik naar alle verhalen kijk die je hier over kunt lezen. Zo ook de ex van mijn man, ze zijn al 18 jaar gescheiden maar ze moet hem nog altijd blijven controleren..