Helaas gezegend met veel, echt veel! zand hier in huis. En eigenlijk ook best veel haren. Tja, we wonen buiten, hebben 2 honden die dagelijks lekker raggen door zand en water en bos ed. Verder veel in en uitgeloop naar de ponies buiten.
Stofzuigen is hier een issue. Voor t oog zou ik dat eigenlijk 2 maal per dag moeten doen. Maar je begrijpt dat daar echt een grens ligt....
Niet dus. Ik zuig meestal om de dag en de andere dag veeg ik het zand met een zachte bezem bij elkaar.Ik heb een prachtige houten vloer die ik behandeld heb met olie.
Ik weet dat die robots de stofzuiger niet kunnen vervangen. Maar als ik er toch 1 aanschaf, hoe vaak moet je dan tussendoor nog stofzuigen? Als dat 1 keer per 2 weken is, dan lijkt me dat enorme winst. Dan laat ik snachts de robot zijn rondje draaien en weg is het zand.
Wie heeft er zo'n ding en wat zijn de ervaringen?

Die wij hebben maakt in ieder geval een kl***herrie. Ik weet niet of er ook geluidsloze zijn maar, op een houten vloer lijkt het mij dat je hem toch vrij snel hoort. Aanzetten als je boodschappen gaat doen of naar je werk gaat is handiger. Je hoort hem niet en je huis is schoon als je terug komt.