Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En natuurlijk is ook echt iedereen ziek dus niemand die kan werken. Alhoewel heel eerlijk, ik ga vanmiddag lekker schaatsen.. sommige stukken zijn nog geen 2 meter breed.. als er weer zoveel volk op afkomt ga ik er niet eens aan beginnen. Plus de gigantische hoeveelheid scheuren. Ik wacht wel weer wat winters!
idinn schreef:Heb vandaag 25km gedaan even .. Alblasserdam-Kinderdijk terug en toen naar Oud Alblas-Bleskensgraaf en weer terug naar Alblasserdam. Lekker want ze hadden alles een stuk breder geschoven als afgelopen woensdag! Benieuwd hoeveel mensen er morgen op af komen. In 2009 75.000 ... best druk!
Ik doe het je niet na, maar ik heb dan ook geen schaatsen 
Mijn voeten vonden het iets minder leuk, die vinden het vast niet erg dat ik morgen alleen van 4-6 kan gaan schaatsen haha.
.Vriendlief heeft ook nog een stukje meegeschaatst.
. calice schreef:Heb ook nog even gekeken toen ik bij de paarden was, ze staan namelijk aan de giessen.Vriendlief heeft ook nog een stukje meegeschaatst.
Wat ik wel uitermate irritant vind is dat mensen gewoon via mijn wei het ijs op zijn gegaan... Iets waar ik zelf helemaal niet blij mee ben aangezien die 2 monsters van mij daar nu gewoon lopen en ik geen zin heb ik drama's als er iets zou gebeuren.

)
.
.
want ik moest ook nog terug haha