Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

eowyn04 schreef:eenitraM schreef:Het waait een keer in Nederland, en heel het land is van zijn padje.
Als je het nieuws in de gaten heb gehouden, dan kan je zien dat het richting groningen toch echt ernst is.
Ben blij dat ik daar niet zit, zeg ik heel eerlijk.
Code oranje is ingetrokken.
eenitraM schreef:Heb het nieuws in de gaten gehouden.Code oranje is ingetrokken.
Frappant hoor; Eerst lopen klagen dat we amper regen hebben gehad in de herfst en vroege winter. En nu lopen "zeiken" dat er te veel is gevallen. Het is potverdomme nooit goed!
WendyBZ schreef:eenitraM schreef:Het waait een keer in Nederland, en heel het land is van zijn padje.
Het gebied daar ligt 2 meter onder NAP. Ernaast ligt het Eemskanaal. Als de dijk door gaat staat er dus bijna 2 meter water daar. Onzin? Tuurlijk niet, kom zeg.
En trouwens. Ik noem het geen onzin!? Valt me gewoon op. eowyn04 schreef:eenitraM schreef:Heb het nieuws in de gaten gehouden.Code oranje is ingetrokken.
Frappant hoor; Eerst lopen klagen dat we amper regen hebben gehad in de herfst en vroege winter. En nu lopen "zeiken" dat er te veel is gevallen. Het is potverdomme nooit goed!
Gelukkig wel. Maar het was natuurlijk wel ff kritiek.
Tja, qua weer is t natuurlijk nooit goed. Dat zal altijd zo blijven.
eenitraM schreef:Precies. Dus deal with it. Heb ook liever zomer, maar mij hoor je ook niet klagen dat de paarden uren in de modder moeten staan (of dagen op stal) en dat ik zowaar afgesloten ben van de buitenwereld omdat de zandweg gewoon niet te begaan is.

) 
eenitraM schreef:Precies. Dus deal with it. Heb ook liever zomer, maar mij hoor je ook niet klagen dat de paarden uren in de modder moeten staan (of dagen op stal) en dat ik zowaar afgesloten ben van de buitenwereld omdat de zandweg gewoon niet te begaan is.
eenitraM schreef:eowyn04 schreef:Precies. Dus deal with it. Heb ook liever zomer, maar mij hoor je ook niet klagen dat de paarden uren in de modder moeten staan (of dagen op stal) en dat ik zowaar afgesloten ben van de buitenwereld omdat de zandweg gewoon niet te begaan is.
eenitraM schreef:Frappant hoor; Eerst lopen klagen dat we amper regen hebben gehad in de herfst en vroege winter. En nu lopen "zeiken" dat er te veel is gevallen. Het is potverdomme nooit goed!