Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Christiene schreef:elleboog met je tong aanraken is niet moeilijk hoor.. met je andere hand de arm richting je tong duwen..

Maar ik heb niet zulke geweldige gewrichten, vandaar dat ik dat allemaal kan
Zo soepel ben ik niet namelijk! AxS136 schreef:Hallo bokker's.
Ik had het er toevallig met iemand over vandaag, over rare dingen die je met je lichaam kan.
En ik ben toch wel benieuwt wat bokt zowel kan. Alles van het puntje van je neus aanraken met je tong tot voet in je nek leggen.
Oja, is er iemand die zijn elleboog kan aanraken met de tong? Dan dit even vermelden graag , het schijnt dat het onmogelijk is.
Super dat je dit topic geopend hebt hahaha Bizzybijtje schreef:Christiene schreef:elleboog met je tong aanraken is niet moeilijk hoor.. met je andere hand de arm richting je tong duwen..
Dan nog kan ik het niet hoor, en nog niemand gezien die het kan![]()
Ik kan mijn linkerschouder een beetje onwrichten ofzo. Dan zit er een enge kuil in dat sleutelbeen
Verder kan ik met gemak mijn handen plat op de vloer zetten terwijl ik mijn benen gestrekt hou, ik kan mijn pink en duim erg ver van elkaar spreiden, ik kan mijn benen iets teveel strekken, dwz dat er een soort knik in zit bij mijn knie, maar dan niet de normale richtingMaar ik heb niet zulke geweldige gewrichten, vandaar dat ik dat allemaal kan
Zo soepel ben ik niet namelijk!
als je scheel kijkt zie je dubbel, en dan moet je je proberen te focussen op 1 van de 2 beelden