Is hij al opgegegeven bij TROS Vermist? die hebben aankomende vrijdag weer een uitzending. Mocht hij dan nog niet terecht zijn, dan kunnen ze dit misschien meenemen.
Nouja, ze hebben zijn mobiel en telefoon gevonden bij een bos in rijen, maar dat hebben ze al helemaal uitgekamt en daar is hij niet. maar hij heeft helemaal niets bij
Hè wat vervelend. Hopelijk wordt hij snel gezond en wel teruggevonden! Woon zelf niet in die omgeving, maar stuur dit topic wel even door naar wat familieleden die daar wonen.
De broer van een vriendin van mij kent hem, hij zat bij hem op de basis school. We houden onze ogen open, wat vervelend nu het net bijna kerst is! Sterkte, hopelijk komt hij weer terug thuis!
He wat vervelend alweer iemand vermist (een vriendin van een vriendin was vermist gelukig weer terug). Ik woon zelf net over de grens in Belgie maar ik kom veel in Chaam, Breda, Ulicoten en omstreken dus ik zal men ogen goed open houden. Hopelijk vinden ze hem gauw terug!
Nathalie w
Geplaatst: 13-12-11 23:07
Niet in bos bij rijen maar in Terheijden !
Werecat
Pff das niet mis zeg! Ik kan jullie helaas niet helpen is net te ver uit de buurt denk ik. Wel wil ik jullie heel veel succes wensen en hoop natuurlijk dat hij gauw gevonden wordt!