Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ren@te schreef:Jeetje, dat komt echt als donderslag bij heldere hemel......Je dacht dat hij definitief voor jou gekozen had, dus op die basis hebben jullie deze woonsituatie opgebouwd. Ik denk persoonlijk dat hij niet MET en niet ZONDER zijn ex kan en dat dit verhaal oneindig lang door kan gaan. Het financiele zal dan inderdaad ook meespelen.
Ik begrijp dat hij met zijn ex co-ouderschap had/heeft en hij dus geen alimentatie betaald voor de kinderen? Betaald hij partneralimentatie?
Abiola schreef:Ik vind het rot voor je, maar dit is wel het risico dat je loopt als je een getrouwde man in huis neemt. Sterkte.
BraveSpots schreef:Ik denk dat je het beeld van de prins en witte paard gaat moeten loslaten.
Hij kan niet de ideale man zijn, als hij zo labiel is dat ie na jaren nog niet weet wat ie wil. Iemand de zo speelt met jouw hart, maar bovenal met die van zijn kinderen, daar zou ik geen respect voor kunnen opbrengen.
BraveSpots schreef:Ik denk dat je het beeld van de prins en witte paard gaat moeten loslaten.
Hij kan niet de ideale man zijn, als hij zo labiel is dat ie na jaren nog niet weet wat ie wil. Iemand de zo speelt met jouw hart, maar bovenal met die van zijn kinderen, daar zou ik geen respect voor kunnen opbrengen.
JoCo schreef:Ik heb een goed betaalde job, de lening van het huis kan ik wel alleen betalen. Maar het is en blijft oud, dus er gaat regelmatig iets stuk. Alles hier doet me nu aan hem denken, waar hij zat, hoe hij lachte...
Toen had ik ook geen 4 paarden, nu wel... en realistisch gezien kan je zeker zeggen "dan moet je verkopen" maar het zijn mijn alles... durf daar zelfs nog niet eens over na te denken.