Ik heb er een.. jawel.. discussie over met een vriendin van mij
Zei laat namelijk gewoon scheten waar haar vriend bij is en de vriend ook bij haar, ook poept ze gewoon op de toilet zonder bij na te denken en zit er dan gerust 10 minuten op ofzo. Ze hebben nu wel drie jaar een relatie maar in hun beginvase zat ze ook vaak behoorlijk in de stress als ze naar de toilet moest en ging ze onder de mom van 'ik heb ineens zin in een kroket' naar de patatzaak om snel naar de toilet te kunnen daar. Ik zelf zal nooit maar dan ook nooit scheten laten waar mijn vriend bij is.. hoelang de relatie ook moge zijn.. en verwacht van hem ook echt niet dat hij het doet waar ik bij ben. Ik zal dat echt nooooit normaal vinden vind het gewoon vies. Ook de toilet is bij mij in het begin ook een heel schaamprobleem en heb het soms onmenselijk lang opgehouden haha. Laatst zei mijn vriend dat hij het zelf in het begin ook heeft gehad dat als hij bij mij was echt ophield..
En zo heb ik nog wel een aantal vriendinnen die eigenlijk enorm vaak in de stress zitten als ze naar de toilet moeten voornamelijk bij een nieuwe vlam en de vraag is dus wie heeft het ook, of wie loopt gewoon schaamteloos te kakken als het moet bij hun ( nieuwe ) vlam
Dus wij hier zittend aan de wijn zijn ergggg nieuwsgierig.......
Er zijn gewoon dingen die je 'voor jezelf' moet houden, en dit is er absoluut één van.
sterker nog , wij hebben de afspraak dat diegene die smorgens als eerste een wind laat nadat de wekker is af gegaan, thee voor op bed moet halen en laat ik nu al 15 jaar elke ochtend verliezen en thee moeten halen, ik zou willen dat ik ze net als jij in kon houden 

Een plas wel hoor, maar om daar uitgebreid te zitten.... euh ... nou nee
-