Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik wist niet dat je vermoeidheidsklachten hebt. Je komt altijd zo energiek over met al je posts, ben je jezelf niet gewoon gigantisch voorbij gelopen? Je komt gigantisch opgebrand op mij over, terwijl je altijd 'zo je plannen' had. Hoe heb je dat al die tijd gedaan? (Werken in de paardenwereld bijvoorbeeld)
dejavu schreef:Moeilijk, Joolien.Ik wist niet dat je vermoeidheidsklachten hebt. Je komt altijd zo energiek over met al je posts, ben je jezelf niet gewoon gigantisch voorbij gelopen? Je komt gigantisch opgebrand op mij over, terwijl je altijd 'zo je plannen' had. Hoe heb je dat al die tijd gedaan? (Werken in de paardenwereld bijvoorbeeld)
Voor nu kun je weinig meer dan heel goed naar jezelf te luisteren. Je wordt teruggefloten, dus accepteer dat. De boel kun je best even de boel laten en huil waar nodig. Goed dat je een onderzoek krijgt. Is het fysiek uitgesloten dat je iets mankeert? Bloedonderzoek o.i.d.?
Rust & regelmaat lijkt me erg belangrijk en onthoud daarnaast ook dat het ook weer goedkomt. Écht!

)juudii5 schreef:Lieve jo
Schrik hier weer van...
Antidep zou ik ook niet aan beginnen.. Behalve als het echt niet anders kan
Heb je je nog laten testen?
Een hele dikke knuffel van mij en je weer me te vinden!
De tests die ik nu ga doen zijn zeer uitgebreid dus ik hoop dat dit er ook bij zit.
shilady schreef:Denk dat je burn out hebt of al heel lang in depressie zit..
Ik zou toch even langs de dokter gaan
ik had (en heb ook die dingetjes die jij omschrijft... Heb medicijnen gekregen maar als je dit soort dingen hebt blijft het aansukkelen hoe goed je het ook hebt in het leven hoe lief je vriend ook is..