Hier een linkje, de UK verwacht in oktober al heel wat!
http://arcticsnap.com/index.php?id=288& ... position=1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skygirl schreef:Was vorig jaar toch ook best wel zo? Heb amper kunnen rijden in de buitenbak hoor. En er lag ook best wel vaak sneeuw die dan best lang bleef liggen.
dynamiek schreef:Van de week begon de buurvrouw (oud vrouwtje) te vertellen als er veel eikels in de bomen hangen, dan krijgen we een strenge winter.
En toch geloof ik de oude wijze spreuken van de oudjes
Siggy schreef:Oh, goed dat je het zegt, Hotchocolat, ik zal hier de olietanks ook nog even checken. In de winter als er sneeuw ligt komen de tankwagen hier echt niet meer de berg op en zit je dus mooi in de kou als je je zaakjes niet op tijd in orde hebt. Vorig jaar hadden we hier een meter sneeuw, heerlijk, van mij mag de winter lekker streng worden. Liever vorst en sneeuw, dan die blubberzooi.
Dit weekend ga ik mijn winterbanden er al onder zetten, is nog wel niet echt nodig, maar mijn zomerbanden zijn echt op, dus meer noodgedwongen.
dynamiek schreef:Van de week begon de buurvrouw (oud vrouwtje) te vertellen als er veel eikels in de bomen hangen, dan krijgen we een strenge winter.
En toch geloof ik de oude wijze spreuken van de oudjes
Ojajoh schreef:Skygirl schreef:Was vorig jaar toch ook best wel zo? Heb amper kunnen rijden in de buitenbak hoor. En er lag ook best wel vaak sneeuw die dan best lang bleef liggen.
wat extreem? als je dat al extreem vind
nee hoor vorig jaar was niks meer dan een normale koude winter hoort te zijn.....
en ja balen met die buitenbakken enzo......daarom komen er ook meer stallen met binnenhallen
ik heb het geluk er ook 1 te hebben