haai allemaal ik heb ff een vraagje hoeveel kost ongeveer een bontkraag op de zwartemarkt (+ knoopjes op je jas laten zetten)
alvast bedankt
p.s ik heb nix aan mensen die zeggen dat bont zielig is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
liedje89 schreef:CoronaLime schreef:In je topic op girlscene zeggen ze rond de 50/70 euro dus daar ga ik dan maar in mee
Voor een losse bondkraag, dat vind ik wel veel je kan voor zo'n bedrag ook al bijna gewoon een nieuwe jas kopen met bondkraag.

liedje89 schreef:CoronaLime schreef:In je topic op girlscene zeggen ze rond de 50/70 euro dus daar ga ik dan maar in mee
Voor een losse bondkraag, dat vind ik wel veel je kan voor zo'n bedrag ook al bijna gewoon een nieuwe jas kopen met bondkraag.
verootjoo schreef:liedje89 schreef:
met een nepbonTkraag neem ik aan? Jassen met een kraag van echt bont vind je niet voor onder de €150 euro...
Quir schreef:Dat krijg je als je een dooddier aan je lijf wil hebben hangen.
: lederen rijlaarzen zijn ook stuk duurder dan hun nepleren varianten.annepaardoes schreef:verootjoo schreef:
met een nepbonTkraag neem ik aan? Jassen met een kraag van echt bont vind je niet voor onder de €150 euro...
Ja wel hoor. Is een keer een programma op tv over geweest. Ze habben daar een jas op de markt gekocht voor 25,- waar echt dierenbont op zat en een dure jas waarvan het nep was.