Even een paar vraagjes voor een onderzoek dat ik voor school moet doen, zit in mijn examenjaar van de opleiding paardenhouderij en ben prijs/kwaliteit aan het vergelijken voor pensionhouders en heb daarvoor de volgende vragen:
1. Hoe veel paarden heb je in een pension gestald?
2, een in een rusthuis en de ander op een pensionstal (ik vul dit in op de pensionstal)
2. Wat heb je liever en waarom?
- Volpension, zelf weinig hoeven doen maar wel iets meer betalen. Ik heb geen tijd om meerdere keren per dag naar mijn paard te gaan en kan ook weleens een dagje niet. Dus volpension is het meest ideaal voor mij.
3. Welk bedrag zou je maximaal kunnen en willen besteden aan een pensionstal die volledig aan je eisen voldoet?
250-300 euro
4. Hoe bevalt je huidige pensionstal? Wat zijn de juist hele goede dingen, welke dingen mis je of zouden beter kunnen?
Goed, positieve dingen zijn hele dagen weidegang het hele jaar door, individuele weidegang is ook mogelijk. Verzorging is heel goed, ruime en schone stallen, goed ruwvoer. Ik zit ongeveer 50 meter van het bos af. Enige wens die ik nog heb is een betere buitenbak die het hele jaar door te rijden was (eb en vloed ofzo).
5. In welke provincie staat je paard gestald?
Brabant
Alvast hartstikke bedankt!!!