Ik heb even jullie hulp nodig! Ik ben op dit moment bezig aan een documentaire over kindergeheimen (studeer Film in België), en hiervoor ben ik op zoek naar zoveel mogelijk geheimen uit de kindertijd.
Hadden jullie geheimpjes? En kun je ze hier neerzetten?
vb. van mezelf: Ik plukte met mijn beste vriendin mooie bloemen uit de tuinen van de buurt. We maakten er een mooi boeket van en verkochten deze dan. Met de winst wilden we een pony kopen, maar na een tijdje kwamen onze moeders hier achter en mochten we al het geld eigenhandig terug geven.
Bedankt!

vooral bij kindergraven die zo wat verwaarloosd waren ging ik opfleuren 
Best nog een logische redenering eigg. Wij moesten eens sponsormateriaal verzamelen voor een tombola en toen hadden we na een hele dag op zoek gaan ook besloten dat we best zelf wat verdient hadden. 
Toen konden ze het alsnog niet geheim houden voor de ouders van B
)
Ook hield ik slakkenraces compleet met hun eigen renstrook en een heuse start en finishlijn getekend met krijt op straat.
Later beseften we pas echt waar we mee bezig waren en moesten we van onszelf elke dag als we naar school liepen alle slakken op het voetpad helpen oversteken en ze er dus af halen zodat niemand er op kon staan, gevolg was dat we elke dag te laat kwamen.