Word helemaal Sch**tziek van mijn buurman

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elma_

Word helemaal Sch**tziek van mijn buurman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 10:04

Ik moet even van me afschrijven hoor, ik ben nou wel zo hellig _-:( _-:(

Ik woon hier sinds 3 jaar.. en heb nogal een kl**tzak van een buurman.. Ik woon alleen met mijn kids en dat weet hij _-:(

het begon 2 zomers geleden met afval in de tuin gooien. Ging van brood, tot lege mc donalds verpakkingen, en heb zelfs een x een pantoffel in mijn tuin gevonden! #)
dit deed hij telkens als ik er niet was, Mijn andere buren waar ik wel goed contact mee heb hadden me al verteld dat hij een ruzie zoeker is, en de vorige bewoners ook heeft ''weggepest''.
Ik heb hier toen verder geen aandacht aan geschonken. die vent is 2 bij 2, en heeft een nogal criminele uitstraling. Toen had ik ook nog zoiets van ja, whatever..

Op een gegeven moment werd het steeds erger, en had ik de aardappelschillen in mijn tuin liggen. Op een dag kreeg ik een emmer water over me heen, die hij doodleuk vanuit zijn bovenraam naar beneden kwakte.. Ik heb toen de woningbouw gebeld, waarop er zon ventje aan zijn deur kwam.. ventje kreeg de deur in zijn gezicht gesmeten en droop af met de mededeling dat hij toegang mocht weigeren. (de buurman)
Toen was het een tijdje stil, tot op een dag de bel ging. Mijn hondje zat toen vaak bij me in de tuin, en blafte weleens wat. Net zoals dat alle andere 10 honden hier in de straat blaffen. ik deed de deur open en mijn zoontje stond naast mij, en kreeg een gebulder naar mn kop, van dat hij schijtziek werd van die poedersuiker, waarop ik vroeg of het ook even normaal kon, en dat ik er best op wilde letten. Toen begon hij over of ik soms uit een hoerekast kwam, en dat ik er wel achter zou komen als die hond nog een keer blafte. dit even om een impressie te geven van het niveau van de beste man. Ik heb de deur dichtgedaan maar mijn voorraam stond open. Hij kwam met zijn bovenlichaam door mijn raam, en begon nog iets over hoerenkasten naar binnen te schreeuwen. daarop kwam mijn buurman van de andere kant naar buiten, en die heeft hem niet zo vriendelijk verzocht om weg te gaan :D
hierop heb ik de politie (die niks deed overigens) en weer de woningbouw gebeld. uitgelegd dat ik dit een onveilige situatie vond, toen kreeg ik als melding dat de woningbouw helemaal niet meer kwam, omdat meneer nogal agressief in zijn reacties was.. Ik moest maar naar de politie gaan |o

daarna een tijdje rustig, en bij het laatste voorval stond de muziek ZO hard aan, dat de politie er tot 4 x toe bij is geweest, en hij uiteindelijk een proces verbaal heeft gekregen. meneer heeft tot 6 uur smorgens op de poort en muren staan rammen om mij bang te maken.

Nu wil ik vanmorgen mijn container buitenzetten, is mijn poort dicht GESCHROEFD! -:(- -:(-
Mijn andere buren hebben hem zien staan met een boor, toen ik er niet was.
K liep dus net met een schroevedraaier (die niet paste *^#&^) door de straat, steekt hij doodleuk zijn kop door de deur om even te kijken hoe ik dat ging fixen..

Ik word echt helemaal SChIJtziek van die vent, woningbouw bellen heb geen nut, die vent sch**t 7 kleuren voor mijn buurman, en de politie doet helemaal niks, omdat hij mij niet rechtstreeks bedreigd. Hij moet dus letterlijk zeggen ik hak je hoofd eraf, wil ik aangifte kunnen doen.
Ik heb hem altijd genegeerd, hoemeer aandacht je eraan schenkt, hoe grappiger hij het vind. Buiten dat is die vent gewoon ziek (word ook geregeld opgehaald door ggz) en zijn vele het met mij eens dat ik NIET naar hem toe moet gaan.
Maar ik liep net met mijn schroevedraaien en ik had echt de neiging met schroevedraaier en al in de houding naar hem toe te gaan }:) }:)

over een tijdje ga ik verhuizen, en ik zweer t je, de seconde voor ik wegrijdt knal ik hem een steen door zn raam _-:( _-:( _-:(

Zo, sorry voor t lange verhaal :)

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:08

Kan je niet helpen maar vind het wel heel vervelend!
Gewoon proberen te negeren, en de tijd aftellen wanneer je gaat verhuizen.

Succes! :(:)

Ollie23

Re: Word helemaal Sch**tziek van mijn buurman

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:12

Jeetje wat een loser die man. Heel vervelend dat hij jouw/jullie leven een living hell maakt. Sterkte! Hoop voor je dat je met je kindjes er snel vanaf bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:12

Ik heb ook geen "bokt" tips....
Ben het gewoon helemaal eens met die steen :j

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:13

Jezus wat een eikel :\ Ik zou de politie blijven bellen met verhalen, dan bedenken ze zich dat ze mss toch even willen komen kijken.
Tot die tijd... Sterkte :=

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 10:14

Doubtless schreef:
Jezus wat een eikel :\ Ik zou de politie blijven bellen met verhalen, dan bedenken ze zich dat ze mss toch even willen komen kijken.
Tot die tijd... Sterkte :=

Ik kijk hier toch wel een beetje mee uit... ik ben geen bangerik, maar als hij steeds politie aan de deur heeft voor relatief kleine incidenten, maakt hem dat alleen maar opgefockter.. Hij krijgt toch alleen een waarschuwing, omdat ik niks kan bewijzen..
Ik wens de volgende bewoners iig alvast veel succes :(

bedankt allemaal :)

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:16

Wat verschrikkelijk, kan het me goed voorstellen dat je bang en boos bent.
Misschien kan je, eventueel met wat andere buren samen, naar de GGD/GGZ stappen, die hebben een team wat heet Bemoeizorg, leg uit wat ie doet, die gaan dan bij hem langs en mogen ook stappen ondernemen bij de gemeente. Zij kunnen ook de politie inschakelen indien nodig.
Die laten zich dus niet zomaar wegsturen en zullen ook geen ontwijkingsmanouvres van de woningbouw accepteren. Jij hebt recht op woongenot.

edit: als de woningbouw hem niet wil aanpakken, kan je ook eisen dat zij voor een andere woning voor je zorgen en dat je een compensatie krijgt voor de verhuiskosten, het is immers niet jou schuld
Laatst bijgewerkt door sjorsie op 31-03-11 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:17

Ik vind het heel raar dat de politie hier niks aan doet.
Kan je dat moment dat hij bij jou door het raam kwam niet benoemen als huisvredebreuk?
Dan heeft de politie in ieder geval een reden om hem aan te pakken.

Sterkte!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:17

Kan je de politie ook niet bellen dat je uitgang wordt "geblokkeerd"? Want dit gaat wel erg ver, het is toch een vluchtweg? (Of geldt dat bij tuindeuren niet? heb daar geen verstand van)

Echt tips heb ik niet, maar dit is niet leuk wonen. Succes

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:18

Wat is er in godensnaam mis met die man? die is echt niet goed snik of wel. Als die man zo 'speciaal' is dan valt een normale manier van gang van zaken natuurlijk niet te doen, hem namelijk proberen uit te leggen dat dit niet normaal is. Wat ik wel 'bijzonder' vind is dat je buurman v/d andere kant hem wel op zijn plaats kan zetten. Peste bij bij de vorige bewoners ook alleen de vrouw? of ook de man... daar ben ik wel heel nieuwschierig naar namelijk.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:19

ik vind dat je respect met je engelengeduld, ik geloof dat ik em toch al eerder had aangevallen met de schroevendraaier of inderdaad wat stenen door zijn raam!!! wat graf vent zeg!
misschien moeten ze toch maar wijken ver weg van de normale mensen bouwen voor asociale mensen! dan hebben beschaafde mensen er geen last meer van!!!!

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:21

Elma_ schreef:
over een tijdje ga ik verhuizen, en ik zweer t je, de seconde voor ik wegrijdt knal ik hem een steen door zn raam _-:( _-:( _-:(

Haha dat moet een hele kick zijn om dat te doen denk ik :)) En ik zeg doen *\o/* Kan eigenlijk niet natuurlijk, maar in zo'n situatie...

Wanneer ga je verhuizen? :)

MMMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:25

Wat een ...... Maar hij heeft de poortdeur dicht geschroeft! Dat is volgens mij gewoon vandalistme. Daarvoor kan je gewoon bij de politie aangifte voor doen. Zeker als er een getuige is.

Succes. Ik heb het zelf natuurlijk niet meegemaakt, maar ik zou mezelf niet zomaar weg laten pesten!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:26

ik zou overigens niet alleen de steen door het raam mikken (of door al zijn ramen) maar ook een hoop huisvuil op zijn balkon storten! aangezien jij de poort niet uit kan, omdat hij die dichtgeschroefd heeft! je moet het toch ergens laten, niet?

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:27

En waarom ga je verhuizen, om de buurman?

Waardeloos zo'n situatie, en wat een leuke woningbouwvereniging zeg! Pff, ze kunnen er zeker wat aan doen hoor, hier hetzelfde meegemaakt. Doe vooral van elk incident aangifte, liefst met foto's of een verklaring van andere buren oid. Schakel (als die er is) de buurtagent ook eens in, dan kan die ook een dossier opbouwen. Blijf ook vooral de verhuurder bellen bij incidenten. Beetje laf dat ze niet meer durven zeg, dan nemen ze toch politie mee?

Mijn buurman is wel degelijk zijn huis uitgezet, en een ander huis in mijn rij is om ongeveer hetzelfde leeggeruimd. Wel dus zoveel mogelijk aangiftes verzamelen, dan kun je aantonen dat jij je best hebt gedaan. En dus geen spullen teruggooien voorlopig:P, misschien op de dag dat je je sleutel inleverd haha.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:27

Ik vind je heel netjes reageren zeg! Ik weet niet of ik zo geduldig zou zijn. Zelf zou ik camera's ophangen, zodat je bewijs hebt dat hij het is. Of vraag je buren of ze foto's willen maken als hij weer zo'n actie doet als met je hek. Dan sta je mss sterker? Iig veel sterkte ermee.

Morfeo

Re: Word helemaal Sch**tziek van mijn buurman

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:29

Jeetje, wat vervelend zeg.
Wat ik alleen niet begrijp, mensen zien hem staan met een boor maar doen er niets aan?! :n

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 10:29

bedankt allemaal :)

@ sjorsie: zoals ik aangaf, maakt het niet uit wie ik bel, het blijft bij waarschuwingen voor die vent, en ik ben wel voorzichtig met het melden van incidenten, Als hij constant iemand aan zijn deur heeft, geeft dit hem alleen maar reden pissiger te worden.. ik ben nu wel aan het overwegen.. Vind dit toch wel erg ver gaan. Punt is alleen hoe ga ik bewijzen dat hij dit was..

@eline_di, ik heb later nog contact gehad met mijn wijkagent, en dit was volgens hem niks om aangifte van te doen, omdat hij na een waarschuwing weg is gegaan. Pas als hij na 3 waarschuwingen niet weggaat kan er sprake zijn van aangifte... Achteraf bedacht ik me dat ik gewoon had moeten zeggen dat hij doodbedreigde, maargoed dan ben ik ook weer aan het liegen.

@ lizz: zie mijn antwoord naar sorsie.

@benfan: hij moet idd vrouwen hebben :j als mijn vriend hier in het weekend is houdt hij zich koest hoor.. en mijn andere buren hebben ook een aardige tokkie uitstraling :D Schatten van mensen, maar maak ze niet kwaad zegmaar..

@ Marley: Ja, echt kortsluiting....

@ caroline max: nee, niet vanwege mijn buurman. Dat was het plan al haha..

@capopjekop: hier heb ik ook aan gedacht, maar daar zitten dan ook weer bepaalde regels aan, wbt wat wel en niet bewijsmateriaal is...

Ik heb btw mijn andere buren gelukkig aan mijn kant.. mocht de situatie echt bedreigend worden, heb ik hun huistel nr. en kan altijd bij ze terecht.. dat geeft toch wel weer een stukje geruststelling..

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:30

Morfeo schreef:
Wat ik alleen niet begrijp, mensen zien hem staan met een boor maar doen er niets aan?! :n

Als ik hoor wat voor kerel het is zou ik daar ook nog wel een keer overna denken voordat ik dat zou doen :=

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:31

Morfeo schreef:

Ik denk dat ze allemaal bang voor hem zijn en dit is wat veel mensen doen, iedereen kijkt en niemand doet er wat aan en dan achteraf grote praatjes. heel herkenbaar

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:33

Tja eerlijk eerlijk??? Ik zou er vanalles bij verzinnen wat ik kon bedenken,trommel wat vrienden op als getuige,buren die ook achter je staan en idd,van ALLES aangifte doen,ook als je zeker weet dat hij het gedaan heeft,maar je hebt geen bewijs,aangifte MOET opgenomen worden,ook na 1 keer waarschuwen,succes vrouwtje!!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 10:39

jori_X schreef:
Elma_ schreef:

Haha dat moet een hele kick zijn om dat te doen denk ik :)) En ik zeg doen *\o/* Kan eigenlijk niet natuurlijk, maar in zo'n situatie...

Wanneer ga je verhuizen? :)

oh ik ben helemaal niet van de wraakneigingen, maar na 3 jaar pesterijen krijgt hij hem terug ook *\o/*
Over 2 maandjes :D

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 10:40

tyleysmiley schreef:
Tja eerlijk eerlijk??? Ik zou er vanalles bij verzinnen wat ik kon bedenken,trommel wat vrienden op als getuige,buren die ook achter je staan en idd,van ALLES aangifte doen,ook als je zeker weet dat hij het gedaan heeft,maar je hebt geen bewijs,aangifte MOET opgenomen worden,ook na 1 keer waarschuwen,succes vrouwtje!!

Ik ben dit aan het overwegen..
Maar nogmaals, ik ben geen schijterd, maar ik overdrijf geen half woord over die man, een duw en ik lig hartstikke op de grond :j ben sterk van mening dat je je niet moet laten treiteren, maar als ik dit in gang zet, gaat het om 2 maanden dat ik hier nog woon, en hem dan nog eventjes reden geef een stapje verder te gaan..

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:41

oh dan zou ik het gewoon uitzitten, houd je het ook zo rustig mogelijk voor jezelf

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 10:42

Buren hebben hem toch in de poort zien lopen met een boor, dan heb je toch getuigen? Ik zou juist voor alles blijven bellen, als 'ie je dan een keer flink bedreigt, hebben ze een mooi dossier om hem langer te houden daar!