Mijn moeder, hier ook wel bekend als MamaSnoopy is gister na een kort ziekbed overleden.
Zij hield zoveel van vlinders en wij willen nu ook een kaart met een vlinder erop. Ik kan alleen geen goede afbeelding vinden, dat de juiste grote heeft en ook de vlinder die ze graag wil.
Gecondoleerd en heel erg veel sterkte. Ik schrik er wel van... Ze was ook een actieve barncammer en het viel me al op dat ik haar de laatste tijd niet meer gezien heb...
meggiemeg
Geplaatst: 18-03-11 11:50
Gecondeleerd. Ik heb deze foto, het is dan wel geen rode maar wel een mooie vind ik zelf.
Laatst bijgewerkt door meggiemeg op 18-03-11 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Dribbel
Geplaatst: 18-03-11 11:50
Kippenvel tot in mijn tenen. Kwam haar wel eens tegen in het barcam-topic. Gecondoleerd met het verlies.
Maar de foto van de site is geen echte vlinder. Dat is er een gemaakt van veren...
Kipje39
Geplaatst: 18-03-11 11:54
Gecondoleerd.
Mijn moeder is 2 jaar terug overleden toen ze 44 was, en zij was ook onzettend gek op vlinders. Ik heb enkele nog op mijn pc staan, maar het lukt me niet ze hier af te beelden....
Wij hebben of de steen van mijn moeder ook een vlinder laten zetten..
Ik heb een mooie via pb gekregen! Bedankt voor het meedenken en zoeken, ik kom hier later terug!
Lizz
Geplaatst: 18-03-11 11:56
Fleda schreef:
Ik heb een mooie via pb gekregen! Bedankt voor het meedenken en zoeken, ik kom hier later terug!
Aah wat fijn
Ik kwam overigens nog de een vlinder tegen die hier veel op lijkt, google op Anartia amathea
M_Vainqueur
Geplaatst: 18-03-11 11:57
Ten eerste gecondoleerd.
Gelukkig heb je een mooie gekregen! Voor als het alsnog niet lukt, dit is de wikipedia site van de vlinder, met officiele naam. Dit is iets makkelijker zoeken!
Gecondoleert met het verlies van je moeder. Kwam haar regelmatig tegen in het barncam toppic. Ze zal zeer zeker gemist worden. Heel veel strerkte nogmaal in deze moeilijke tijd.