Jajaja! Deze moeder bakt hier een heuse penny! maar ik zal haar zeker leren dat paarden GEEN groentesoep hoeven, dat ze niet op balkons kunnen slapen en dat ze een zwarte ongetemde hengst voorlopig kan vergeten (hoewel ze wel op die gecastreerde zwarte hengst van mij rijdt en dingen van hem gedaan krijgt waar ik van sta te kijken
) maar nu de vraag:Mijn dochter is 6 (sinds december 2010) en gek op paarden. En rijdt dus ook op die van mij (aan de longe). Nu is zij ook nog eens slim, zit in groep 3 en leest als op Midden groep 4 nivo (M4 voor ingewijden). Als ik naar de tijdschriften kijk zijn die OF te kinderachtig voor haar (zoals Dora) want dat nivo van lezen en oefenen kent ze al. OF ze zijn te ouwelijk (Tina over verkering, Top Model over opmaken etc) Nu dus de Penny meegenomen (ja heeeeeeeel fout
) En ze vindt hem geweldig!!! En leest alles gewoon zelf en doet ook de puzzel. Nu vroeg ik me af of een abo leuk is voor haar.Hoe vaak komt de Penny dan en krijg je dan ook die kadootjes erbij?
En wat is dan leuker: 30% korting, de penny omnibus (vehalenboek denk ik?) of paardendekbed?
En wat is het verschil tussen Penny en Penny plus?
Dus: moeders van penny-meiden kom maar op met die ervaringen!
EN: Penny-lezeressen: hoe vinden jullie de penny en is die idd geschikt voor een slimme 6-jarige?
Hier even een foto van de combi dochter-paard voor het plaatje:

En spiek gerust in mijn profiel voor topics over dit jonge grietje en haar grote zwarte vriend