Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raiza schreef:Ik vind dat je zeker van je zaak moet zijn voordat je iemand beschuldigd van kindermishandeling. Bedenk eerst hoe jij ze zou voelen als je een onhandelbaar kind hebt en je buren schakelen de kinderbescherming in terwijl er helemaal geen sprake van mishandeling is. Je blijft toch een stempel houden, ook al ben je onschuldig.
Brainless schreef:@benangelique
Ja hoor... die waardering is enorm....
Je krijgt een stempel waar je moeilijk/niet vanaf komt.
benangelique schreef:daar ben ik het niet mee eens brainless en justdiesel.... ik heb vanuit mijn werk nu vele amk-meldingen gedaan en heb slechts 2x een boze ouder in mijn kantoor gehad.
wanneer een melding correct gedaan wordt met een objectieve weergave van feiten is er geen probleem.
justdiesel schreef:benangelique schreef:daar ben ik het niet mee eens brainless en justdiesel.... ik heb vanuit mijn werk nu vele amk-meldingen gedaan en heb slechts 2x een boze ouder in mijn kantoor gehad.
wanneer een melding correct gedaan wordt met een objectieve weergave van feiten is er geen probleem.
waarschijnlijk heb jij dan ervaring bij mensen waar ook iets speelt.....
Als er helemaal niks speelt dan zou ik zwaar beledigt zijn ja als ik zomaar om herrie vals beschuldigt word....
benangelique schreef:daar ben ik het niet mee eens brainless en justdiesel.... ik heb vanuit mijn werk nu vele amk-meldingen gedaan en heb slechts 2x een boze ouder in mijn kantoor gehad.
benangelique schreef:dat is bijzonder, want alle meldingen vervallen zodra de melding na onderzoek ongegrond is verklaard. wij krijgen als instantie ook altijd een brief hierover en hebben tot noch toe niet meegemaakt dat zo;n melding ooit in een vervolgdossier terug kwam
zelfs de schoolartsen hier zijn niet op de hoogte van meldingen die ongegrond bleken
Jolliegirl schreef:justdiesel schreef:
waarschijnlijk heb jij dan ervaring bij mensen waar ook iets speelt.....
Als er helemaal niks speelt dan zou ik zwaar beledigt zijn ja als ik zomaar om herrie vals beschuldigt word....
Denk eens verder door dan alleen aan jezelf?
Liever 1x teveel melden, dan 1x te weinig.
Kindermishandeling moet stoppen....
Ze staan echt niet gelijk aan je deur, ze gaan echt niet gelijk bellen.