hoop dat dit goedstaat...
Heb even een verhaal dat ik graag met jullie zou delen...
Ik zal maar beginnen bij het begin. Ik heb dus een vrienden, eigenlijk al jaren één van mijn beste vriendinnen. Nu is ze sinds een half jaartje samen met een jongen. Ik ken hem niet echt heel goed, maar goed genoeg om te weten wat voor een typetje hijs is..
Hij behandelt haar echt als het vuil van de straat: van het minste dat er misloopt krijgt zij van alles de schuld, krijgt ze zware verwijten en soms zelfs een paar rake klappen te verduren. Echt een rotjong dus.
Vertel ik haar steeds dat ze de eer aan zichzelf moet houden en ze beter verdient, maar daar wil ze dus niet naar luisteren.
Dat was al één zaak waardoor ik 'm al helemaal geen partij vond voor haar, maar vandaag kreeg ik iets te horen waarna ik echt iets had van: ' nu doe ik 'm wat aan!'
Kwam ik te weten dat ze dus al een paar maanden sexuele verkering hebben, maar dat elke keer onveilig omdat meneertje het gebruik van condooms niet aanstaat! Mijn vriendin neemt de pil nog niet, binnenkort wel, maar dat wilt zeggen dat de kans op zwangerschap dus echt heel reëel is...
Hierop was haar uitleg dat ze nooit lang sex hebben, een soort van coïtus interruptus dus zoals dat heet, maar dit is echt volkomen onbetrouwbaar!
Probeerde ik haar dus met handen en voeten uit te leggen dat dit helemaal niet veilig is, enerzijds niet voor de eventuele soa's, maar al helemaal niet omdat ik niet wil dat ze door die kl*tevent op der 16e met een kind zit!
Overigens geloofde mijn vriendin dus maar niet dat er ook kans op zwangerschap is, zelfs als hij niet klaarkomt.
Ik snap echt niet hoe ze zo naïef kan zijn, maar ze is duidelijk volledig 'gebrainwashed' door hem. Hij maakte haar dus ook wijs dat hij het zou voelen wanneer er eventueel voorvocht zou 'ontsnappen' en er dus kans was op zwangerschap, en dan moest ze maar de noodpil nemen

Een noodpil is inderdaad handig bij een 'noodsituatie', maar die is zeker niet gemaakt om elke keer na de sex geslikt te worden!
Zo, dat moest er echt effe uit...
Sorry voor het lange verhaal, maar ik hoop hier wat begrip en eventuele tips te vinden over hoe ik haar kan helpen,
ben er echt niet goed van...

edit: spellingsfoutjes

bedankt magnum!
ohmigod