Ik bied meer dan 250 kledingstukken aan, in 1 koop dat voor een symbolisch bedrag weg mag. Bij mijn werk ben ik al iemand tegengekomen die geen kleding kon kopen voor haar zelf en haar dochter, dus hun heb ik al een vuilniszak gegeven vol met stijlvolle nieuwe kleding voor een klein prijsje.. Die dankbaarheid was zo groot, dat ik dit ook graag voor andere mensen wil doen.

Dit is maar een kleine greep.. ik heb nog een volle vuilniszak staan, maar dan gaat het echt een zooitje worden in mijn kamer..
Ik ben al een aantal jaren ontzettend koopziek
dus heel de mikmak mag weg.Het gaat vooral om kleding in de maten S/M en er zitten onwijs veel nieuwe kleding bij. Simpel weg omdat ik veelst te veel kleding heb en geen kans krijg om het aan te doen. Alles is merkkleding! O.a Dept, Scapa, H&m, Tommy hilfiger, Espirit, EDC, Didi, Amisu, Vero moda, Only etc etc.
Het gaat om tientallen shirtjes, tientallen vestjes, tientallen topjes, tientallen jurkjes, blousjes en nog veel meer.. Het zijn allemaal echt leuke kleding die allemaal in de mode waren/zijn.
Ik heb écht geen zin om meer dan 250 kleding stuk voor stuk te koop aan te bieden zodat ik er veel meer geld voor krijg, hier heb ik een veel beter gevoel bij..

Voor 100 euro mag álles weg!! Mijn vriend heeft een transportbedrijf dus de vuilniszakken vol kleding kan zelfs bij je huis worden afgezet. Ken jij iemand die dit echt nodig heeft, of ben jij dat zelf? stuur dan even een berichtje..
(met je woonplaats graag)
Geloof me, iemand die het minder heeft kan 100 euro gewoon niet missen, dat hebben ze gewoon niet.