Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Blinnii schreef:Hier nog iemand uit Den Haag. De knallen vliegen je inderdaad al weken om de oren, zal blij zijn als O&N weer voorbij is.
Momenteel wordt onze wijk opnieuw ingericht en de riolering vervangen en nu ligt er dus een stapel klinkers voor de deur. Ben bang dat die met Oudejaarsavond gaan vliegen..
Heb je een politiebureau in de straat Franka of doel je op de surveillances die gelopen worden op de avond?
Dat moet ik namelijk wel zeggen, sinds er elk jaar politieagenten rondlopen is er een stuk minder gedonder in onze wijk. Wel zo fijn!
Vanuit hier; Iedereen een hele fijne jaarwisseling en een goed 2011
Wijk staat bekend om van die vuren
Ik heb er nog niet heel last van, wel af en toe van die hele harde, maar verder niet echt.
Lekker zo tijdens de feestdagen... Ir111 schreef:franka75 schreef:Hoi ja jij ook haha, ff mn brievenbus dichtplakken met alles wat ik kan vinden haha. Alleen mn arme poesjes.
Goed idee, de brievenbus!!Ik ben niet thuis met O&N dus dat is wel een fijn idee. Al woon ik in een heul braaf wijkje. Gelukkig.
daantjuhhh schreef:Ik ben voor mijn oude hond blij dat hij doof is met oud en nieuw.
Hier gaan ze morgen namelijk karbiet schieten.

Mijn paard schrok wel maar ik had hem redelijk snel weer onder controle. Ik was zo ont-zet-tend kwaad dat ik luid scheldend (dat doe ik echt nooit normaal gesproken
) in uitgestrekte draf ze een heel eind het bos door de woonwijk in gevolgd ben. Denk niet dat ze dat snel vergeten...