Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pasamba schreef:Wij geven onze vaste bezorgers geloof ik wel wat. Vind het ook wat raar om te zeggen bedankt en die deur dicht te klappen terwijl die mensen wel elke dag/week op tijd hun folders/kranten bezorgen. Ik heb zelf ook door weer en wind kranten gelopen dus ik weet wat ze doorstaan. Het is wel gewoon hun baan en ze krijgen er geld voor maar zoveel is dat niet.
dus ik ben ben bang dat als ze al aan de deur komen ik ze toch niet te woord kan staan omdat ik ze niet zie/hoor 
Moet wel zeggen dat ik alleen bij mensen ga waarvan ik het ook bezorg. Dus als ik de flat in ga schrijf ik op wie ik allemaal bezorg en ga ik vervolgens alleen die nummers af. En ik doe het meestal als ik de kranten ook moet brengen zodat ze kunnen zien welke bladeren ik bezorg en dat ik geen oplichter ben wat hier nog wel eens voorkomt
Pasamba schreef:Wij geven onze vaste bezorgers geloof ik wel wat. Vind het ook wat raar om te zeggen bedankt en die deur dicht te klappen terwijl die mensen wel elke dag/week op tijd hun folders/kranten bezorgen. Ik heb zelf ook door weer en wind kranten gelopen dus ik weet wat ze doorstaan. Het is wel gewoon hun baan en ze krijgen er geld voor maar zoveel is dat niet.

Was er erg blij mee, alle kleine beetjes helpen 
Anthea schreef:Pasamba schreef:Wij geven onze vaste bezorgers geloof ik wel wat. Vind het ook wat raar om te zeggen bedankt en die deur dicht te klappen terwijl die mensen wel elke dag/week op tijd hun folders/kranten bezorgen. Ik heb zelf ook door weer en wind kranten gelopen dus ik weet wat ze doorstaan. Het is wel gewoon hun baan en ze krijgen er geld voor maar zoveel is dat niet.
niet wetend dat ie voor geld kwam.
.
en reclame hoeven wij niet