Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Soms heb je gewoon feestjes die niet zo geschikt zijn voor kinderen. funnyhorses schreef:Maar omdat dit je broer is vind ik het ergens best wel onpersoonlijk en zelfs een beetje beledigend.Zo komt het over alsof je zn kindertjes niet accepteerd.
femke27 schreef:funnyhorses schreef:Maar omdat dit je broer is vind ik het ergens best wel onpersoonlijk en zelfs een beetje beledigend.Zo komt het over alsof je zn kindertjes niet accepteerd.
Wat is dat voor een onzin? TS geeft een feest in een chique gelegenheid. Kinderen en chique gelegenheden gaan vaak al niet samen. Wat heb je eraan als die kinderen brullend, rondrennend en half brakend de boel verzieken? Als je het netjes brengt dan moet dat toch kunnen? Als ouder zijnde moet je dat kunnen begrijpen.
De broer kan best een oppas zoeken, die zal hij vast allang hebben zoals de meeste ouders.
femke27 schreef:funnyhorses schreef:Maar omdat dit je broer is vind ik het ergens best wel onpersoonlijk en zelfs een beetje beledigend.Zo komt het over alsof je zn kindertjes niet accepteerd.
Wat is dat voor een onzin? TS geeft een feest in een chique gelegenheid. Kinderen en chique gelegenheden gaan vaak al niet samen. Wat heb je eraan als die kinderen brullend, rondrennend en half brakend de boel verzieken? Als je het netjes brengt dan moet dat toch kunnen? Als ouder zijnde moet je dat kunnen begrijpen.
De broer kan best een oppas zoeken, die zal hij vast allang hebben zoals de meeste ouders.

freespirit schreef:Wij willen dus écht niet dat er kinderen komen en gaan zelfs zover om alles af te blazen mocht mijn broer wél met kinderen komen, of wanneer hij geen oppas kan vinden dan komt hij maar niet.
_brunette schreef:Ze vraagt toch om advies, niet om wat mensen ervan vinden. Ieder zijn of haar eigen mening toch. Je hoeft dit niet de accepteren, maar wel te respecteren!
Dat moet dan ook gerespecteerd worden