Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maflinger_S schreef:Volgende keer nog duidelijker zijn, ook in je verbale communicatie: `Meneer, het enige waar deze honden momenteel last van hebben bent u, dus zou u zo vriendelijk willen zijn een eindje verderop te gaan lopen en ons niet meer lastig te vallen? Dank u wel.`
Altijd lastig, mensen die niets van honden weten maar zich er toch tegenaan bemoeien.
Goof schreef:Dat je herder tegen een man begint te grommen en blaffen vind ik allerminst netjes trouwens. Dan ging mijns inziens de wandeling echt niet perfect.
Citaat:Mn honden hebben zit echt voorbeeldig gedragen, met uitzondering van mn duitser die begon te blaffen en even overeind stond en aan de riem trekte, maar viel gelijk weer in lijn toen ik hem corrigeerde.
VDB schreef:Dan heb jij je nog erg netjes gehouden....... Door niets te zeggen en proberen door te lopen...
Snap niet dat je hem niet vriendelijk verzocht hebt om ieder een andere richting te lopen en dat ie zijn idiote praat dan maar met zijn huisgenoten moet gaan voeren.
Waar haalt ie die info vandaan? Alleen omdat je honden een korfje om hebben om geen sneeuw te eten?
Je bent die vent helemaal geen verantwoording schuldig en ik zou niet in een discussie gaan. Wel zou ik hem een veeg uit de pan geven dat ie niet meer non-stop loopt te zeiken dat mijn honden gevaarlijk zouden zijn. Irritant zeg, dat ie dan ook nog steeds naast je blijft lopen!
Wat maflinger zegt is ook het eerste wat ik direct zou zeggen maar als ie daar niet naar wil luisteren........ pfoeh... Dan kan ik niet meer aardig zijn hoor. Loop je daar met drie honden en een zeikert naast je....
Smudges schreef:Hey hallo,
volgende keer moet je het gewoon beamen. Ja meneer hij is levensgevaarlijk dus loop maar snel door.
En ik vind dat je herder zich keurig heeft gedragen, baasje wordt bedreigt dus weg jagen die handel.
Je zal hem nog dankbaar zijn als hij een bijlmoordenaar voor je opeet :+
Groetjes S