Maar het is echt niet wat het lijkt.. :')

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Junip

Maar het is echt niet wat het lijkt.. :')

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-10 12:38

Ik ben heel benieuwd naar bokkers die ook iets hebben mee gemaakt waarvan het ècht niet was wat het leek. En dat wàt het leek een ehh.. beetje gênant was?

Mijn vriend en ik lagen bijvoorbeeld vorige week in bed, gewoon tv te kijken, toen hij een rare draai maakte.
We hoorde een enorme knal en opeens lagen we met zijn 2e in het midden van mijn bed met de zijkanten omhoog.. door mijn bed gezakt dus. Maar ga dan maar even naar beneden om te vertellen dat je door je bed bent gezakt en dat ECHT niet tijdens de sex is gebeurd... Niemand geloofde ons dus thuis en het was best gênant haha.
We krijgen nu standaard voor we gaan slapen te horen dat we het wel rustig aan moeten doen :')

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:40

Ik had een tijd geleden een ontsteking in mijn neus. Dat werd een grote korst zowel in als onder mijn neus. Het leek net of er een hele grote snottebel zat. Maar dat was het echt niet :+

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:40

_O-

Geniaal!

Ik kan er zo snel niet op komen.. :')

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:41

_O- geniaaal hahaha :')

unicorn_kiss

Re: Maar het is echt niet wat het lijkt.. :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:42

ja als mijn broekrits vanzelf opengaat :+
Is het écht niet omdat ik 'm heb vergeten dichtmaken

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:43

Geweldig :') :')

heb wel eens gehad tijdens werk dat ik naast een collega stond, en we tegelijkertijd draaide naar elkaar..
Tsja toen stonden mensen even raar te kijken. Hebben elkaar knuffel gegeven en zijn verder gaan werken hahaa
Maar het zag er echt uit alsof we elkaar op de smoel pakte.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:45

Is al een paar jaar terug :+
Mijn vriend had net zijn auto gekocht de dag ervoor en was dolblij. We waren net 3 maanden samen, en gingen de hele avond rondjes rijden.
Een dorpje verderop is een doodlopende straat ergens helemaal afgelegen, achterin het dorp. Wij wilde kijken waar het uit zou komen, reden die straat uit en stopten achterin (donkere verlaten plek, bosjes) om te keren. Terwijl hij de auto achteruit draaide, en wilde koppelen om hem in zijn 1 te zetten, deed de koppeling het niet meer.. Conclusie, koppelingsplaat afgebroken.
Sta je daar samen, in het donker, verlaten weg waar normaal niemand komt..
En dan moet je je ouders bellen om te vragen of ze je op komen halen en uitleggen dat er echt NIETS gebeurd is en dat we alleen wilden kijken waar de weg uit kwam..
Niemand die ons geloofde :')

BKS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:45

Didoo schreef:
Ik ben heel benieuwd naar bokkers die ook iets hebben mee gemaakt waarvan het ècht niet was wat het leek. En dat wàt het leek een ehh.. beetje gênant was?

Mijn vriend en ik lagen bijvoorbeeld vorige week in bed, gewoon tv te kijken, toen hij een rare draai maakte.
We hoorde een enorme knal en opeens lagen we met zijn 2e in het midden van mijn bed met de zijkanten omhoog.. door mijn bed gezakt dus. Maar ga dan maar even naar beneden om te vertellen dat je door je bed bent gezakt en dat ECHT niet tijdens de sex is gebeurd... Niemand geloofde ons dus thuis en het was best gênant haha.
We krijgen nu standaard voor we gaan slapen te horen dat we het wel rustig aan moeten doen :')

Heeeeeel herkenbaar! Dit had ik toen ik als vriendinnetje voor het eerst bij mijn huidige man bleef slapen. En die hadden dus ook nog vrienden op bezoek............... :o :o

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:47

_O- briljant topic :')

Ik kan even niks bedenken, maar het is echt iets voor mij :') Zo'n dingen gebeuren hier ongeveer dagelijks _O-
*Het was m'n schoen die kraakte hoor!!* Dat soort dingen haha
Laatst bijgewerkt door 8nnemiek op 15-12-10 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

eenitraM

Ik heb juist het tegenovergestelde.

Kom je naar beneden. Heb je even spannende dingen gedaan met een mannelijk persoon. Met mijn gezicht in een plooi stel ik me voor aan zijn ouders die op dat moment zijn binnengekomen en die ik nog niet had ontmoet. Bleek dat ik de rist open had staan :o Terwijl ik dacht dat alles normaal normaal leek.
Laatst bijgewerkt door eenitraM op 15-12-10 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Tatiane

HorseTopShop schreef:
Ik had een tijd geleden een ontsteking in mijn neus. Dat werd een grote korst zowel in als onder mijn neus. Het leek net of er een hele grote snottebel zat. Maar dat was het echt niet :+

Toch geen stafylokokkeninfectie :+ (heb ik net ook gehad, in en op mijn neus...), zelfde probleem als jij... "nee, geen snottebel, een infectie!", "Nee, geen opengekrabte pukkel, een infectie!".

Ik had hier overlaatst op kot (woon in een groooot studentenhuis) een goeie vriend die bij me bleef slapen na een feestje. Supertoffe kerel, maar écht gewoon een vriend. Braaf matje klaargelegd op de grond, slaapzakje,... Maar toen ik terugkwam van de toilet stak meneer in mijn bed. Nja, een aantal keren geprobeerd hem eruit te krijgen, maar uiteindelijk er gewoon bijgekropen. Lekker krap in zo'n eenpersoonsbed, maar hé, braaf geweest. Smorgens kwamen er vier ganggenoten mijn kamer binnengestormd om ons wakker te maken (deur was niet op slot)..... Die waren toch eventjes héél stil om dan te stammelen "eeuh, eeuh, jullie? Eeuh?" :Y)

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:51

tantjeuh schreef:
HorseTopShop schreef:

Toch geen stafylokokkeninfectie :+ (heb ik net ook gehad, in en op mijn neus...), zelfde probleem als jij... "nee, geen snottebel, een infectie!", "Nee, geen opengekrabte pukkel, een infectie!".

Geen idee. Was ermee naar de huisarts geweest en die zei dat het een ontsteking was. Ik kreeg neuszalf mee en het was binnen 2 dagen helemaal weg.
Heb ik een week lang voor niks voor l*l gelopen. Weet ik veel dat er een zalfje voor is :+

calypsoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:55

ik had een koortsblaar op mn lip en elke keer zeggen ze 'die heeft ook een klap op d'r bek gehad'! ( in het twents) :7
Maarnee, het is echt een koortsblaar..

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:56

Heel herkenbaar. Ik moest ooit op mijn werk iets uit het voorraadhok halen op een andere verdieping. Om de en of andere vaaage reden, stond daar ook een bed. Het was algemeen bekend dat collega's daar wel eens iets hadden 'uitgespookt'. Ik naar die verdieping, samen met een mannelijke collega het iets groots en zwaars was ofzo. Dus wij komen terug en collega's opmerkingen maken. Moeten ze echt bij mij doen... ik ga ontzettend blozen omdat ik denk, dat zij denken, dat ik.... nouja je kent het wel. Was inderdaad NIETS gebeurd, maar leg dat maar uit met een rode kop ;)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:04

Whahaha, heeel erg leuk dit..

8nnemiek: die is ook ontzettend herkenbaar hier :') Alleen wij zeggen 't juist omgedraaid, laten een scheet en geven de meest rare dingen de schuld.
(net nog mn vriend: dat was 't vliegtuig!! :oo )

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:05

Leuk topic dit! Zit zelf hard te denken maar kan niets bedenken:p

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:08

8nnemiek schreef:
_O- briljant topic :')

Ik kan even niks bedenken, maar het is echt iets voor mij :') Zo'n dingen gebeuren hier ongeveer dagelijks _O-
*Het was m'n schoen die kraakte hoor!!* Dat soort dingen haha

Dat heb ik nou ook echt zovaak, dat het échtéchtécht geen scheet was, maar niemand die je gelooft :') Vriendlief doet het idd andersom, die geeft tegenwoordig de hond de schuld :+

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:09

mijn dochtertje vroeg zich al hardopdenkend af , als er een hond in het ziekenhuis zou komen, de mensen dan boos zouden worden en of ze dan OOK zouden slaan... heb serieus nog nooit een tik uitgedeeld (en nee, ook geen pedagogische). Het ligt er maar net aan hoe de zin uitspreekt natuurlijk...maar ik zag de blikken van de mensen om ons heen :o

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:11

Ik heb als klein kind ooit wat gezegd en daar moest me pa zich uitredden.
Mijn mams had mijn oudste zussen voorlichting gegeven over zaadjes en eitjes, moet je knuffelen en dan komt er een kindje als de zaadjes in mama der buik zijn.

Ik als purk van 3 had iets opgepikt en zat bij me mams achter in de auto (en paps + zussen) roep ik in eens! "Ik heb zaadjes van papa in me buik!!!" gelukkig wist me mams direct hoe ik bij die uitspraak kwam. Maar ik zou zoiets maar in het openbaar roepen dnek dat niemand me pa geloofd haha.

La_ruette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:15

Mijn vriend en ik zijn al 3 keer door een bed gezakt. En nee het was echt niet door de sex... maar leg dat maar eens uit na 3 keer hihi ;-)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:33

Ik heb een keer een kleine ingreep aan mijn bovenste ooglid gehad, er zat een bultje dat over mijn oogbol schuurde. Moest verdoofd worden met twee prikken, wat een flink blauw oog opleverde. NEE, jongens, ik ben niet in elkaar geslagen, ook niet tegen een deur op gelopen...

anuschkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:40

Hahaha geweldig!

Ik weet ook nog wel een leuke, ging niet over mij maar over mn stiefmoeder. We liepen in Spanje in zo'n heeeeele grote supermarkt, zo eentje waar echt ALLES te koop is, en dus ook erotische speeltje. Zegt mijn jongste zusje (toen nog 4) toen we daar langs liepen, "hey mama, zo een heb jij ook"! wijzend naar een dikke roze gekleurde vibrator! :+ whahahaha loop je daar met heel je familie. Toen moest ze aan iedereen uitleggen dat ze die ECHT niet had maar dat ze haar roze krultang bedoelde... whahahaha!

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:44

Of met een vriend praten over een bepaalde jongen ergens in een winkel.. Hij zegt vervolgens dat die jongen homo is.. Oke, dat kan.. Ik zag niks in 'm ofzo hor! Vervolgens zegt hij: Ja, je vader maakt zelfs meer kans dan jij.. En krijg ik een knalrode kop, net of ik die jongen leuk vond. Geen idee waarom ik dat rode hoofd kreeg.. Maar probeer 'm dan maar eens te overuigen dat je die jongen echt NIET zag zitten :))

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:46

blokje schreef:
Ik heb als klein kind ooit wat gezegd en daar moest me pa zich uitredden.
Mijn mams had mijn oudste zussen voorlichting gegeven over zaadjes en eitjes, moet je knuffelen en dan komt er een kindje als de zaadjes in mama der buik zijn.

Ik als purk van 3 had iets opgepikt en zat bij me mams achter in de auto (en paps + zussen) roep ik in eens! "Ik heb zaadjes van papa in me buik!!!" gelukkig wist me mams direct hoe ik bij die uitspraak kwam. Maar ik zou zoiets maar in het openbaar roepen dnek dat niemand me pa geloofd haha.

:=

kan zelf zosnel niks bedenken, maar er zitten er smakelijk tussen haha

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 13:49

anuschkaatje schreef:
Hahaha geweldig!

Ik weet ook nog wel een leuke, ging niet over mij maar over mn stiefmoeder. We liepen in Spanje in zo'n heeeeele grote supermarkt, zo eentje waar echt ALLES te koop is, en dus ook erotische speeltje. Zegt mijn jongste zusje (toen nog 4) toen we daar langs liepen, "hey mama, zo een heb jij ook"! wijzend naar een dikke roze gekleurde vibrator! :+ whahahaha loop je daar met heel je familie. Toen moest ze aan iedereen uitleggen dat ze die ECHT niet had maar dat ze haar roze krultang bedoelde... whahahaha!

_O- _O- Hahaha.