en toen was het uit...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

silvericathy

en toen was het uit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 19:33

ja ja bokkers...ik ben weer vrij :D

heb nu zo'n bijna 2 maanden een vriendje gehad, maar heb het net toch echt uitgemaakt :D .

verhaal:
in het begin was het heel erg leuk met hem...maar naar een paar weken was het zo dat als hij naar paardrijden kwam,
ik blij was als ik op het paard zat voor uurtje... hij hong de godsgruwelijke dag aan mij, hij had zijn hand tussen mijn benen, en als er even niemand in de buurt was probeerde hij mij te zoenen. op zich vond ik het dood normaal ik bedoel als je een realtie hebt dan hoord zoenen er toch ook bij, maar het probleem was dat hij keer op keer probeerde om met me te tongen en dat wilde ik nog helemaal niet.
ik heb dat toen ook tegen hem gezegt en daarna hield hij ook op.
maar de laatste paar weken probeerde hij het steeds weer, en ging hij ook aan mijn borste zitten.
toen verdween mijn liefde echt, ik heb nog 2 weken volgehouden maar nadat we gisteren beetje ruzie hadden over het eten: hij had gekookt, alleen de rijst was droog en plakte als het waren aan elkaar ook was het helemaal niet goed warm en der zaten haren tussen volgens hem waren dat kruiden en hij ging ook nog eens de kruiden op zijn hand strooien om het mij te laten zien omdat hij mij niet wilde geloven. dus toen ben ik maar zo snel mogenlijk naar huis gegaan...heb het met mijn ouders erover gehad en die zeiden dat ik het zelf moest bepalen.
ik zie hem alleen in het weekend en om nou tot volgende week te wachten duurt mij te lang dus vandaar dat ik het net heb uitgemaakt.
heb hem overal van verwijderd dus: msn - hyves - al zijn krabbels op hyves verwijderd al zijn tiks ook verwijderd..ect..
ik hoef hem voorlopig echt niet meer te zien en te spreken..

wat ben ik blij dat ik weer alle tijd voor mezelf heb :D , en ik op de manege kan gaan lopen zonder dat hij de hele tijd mij tegen de muur drukt om me te zoenen, als we achter de bar zitten hij de hele tijd zijn hand tussen mijn benen doet en als we alleen in de pony stal zijn ik niet meer in het stro wordt geduwt door hem...

srry moest het eventjes kwijt.. ;)

M3lisss

Re: en toen was het uit...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:56

Ok, raar verhaal. Wees maar blij dat je van hem af bent :)

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 10:46

Apart/raar verhaal idd. Mag ik vragen hoe oud jij bent?

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 11:59

HK --> LZP

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 12:04

Jolien_x schreef:
Apart/raar verhaal idd. Mag ik vragen hoe oud jij bent?

En hoe oud hij is?

Heel raar verhaal. Goed dat je het hebt uitgemaakt. Als het niet goed voelt, dan lekker kappen ermee!

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 12:06

:') je loopt snel weg omdat hij je laat zien dat de haren kruiden zijn?

Het klinkt inderdaad alsof ie een stuk ouder is en aan andere dingen toe is dan jij :) Goed dat je het uit hebt gemaakt.. hoop dat je het vriendelijk hebt gedaan voor hem..

je klinkt erg blij.. :+

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 12:06

huh vreemde situatie in jullie relatie, rare jongen ook.
Geen handvol maar een landvol! :D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 12:08

Mijn voedsel mislukt ook altijd, maar gelukkig vindt mijn meisje dat nooit. O:) :+:

Sterkte met je relatieuitmaking. :Y)

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 12:09

Beetje een raar verhaal,maar ik denk dat die jongen gewoon helemaal hopeloos verliefd op je was, maar jij er nog niet helemaal aan toe bent,maar 't lijkt mij ook irritant als een jongen de hele dag aan me zou zitten friemelen :D

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 12:10

Tja, een jongen moet wel respect hebben voor het feit als je iets (nog) niet wil.

Maar als je verliefd bent dan wil je juist toch wel heel graag zoenen en aan elkaar zitten,.. :\ toch ?

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 12:11

lijkt mij gewoon dat hij teveel last had van zijn hormoontjes en niet echt "volwassen"een meisje kan behandelen :P
anyhoes, je lijkt blij te zijn dat je van hem af bent :)

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 12:11

Klinkt inderdaad alsof hij ouder is dan jou en aan heelandere dingen toe is.
Wat dat betreft is het maar goed dat je het hebt uitgemaakt, voordat je anders dingen had gedaan waar je helemaal (nog) niet klaar voor bent.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 12:15

Wat een vreemd ventje. ;) Heb je hem duidelijk laten merken dat je er niet van gediend bent? Soms hebben mannen moeite met hints. Gewoon goed laten weten wat je wel en niet wil. Duidelijk zijn werkt het beste bij ons mannelijk volk. ;) Goed dat je het uitgemaakt hebt.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 12:17

Ik denk idd, dat die jongen een stuk ouder moet zijn geweest!

*Volgens profiel is ze 16

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 12:18

ik zie in je profiel dat je 16 bent maar volgens mij ben je nog niet aan zoenen enz toe
als je echt verlieft ben komt dat vanzelf maar niks moet geforceerd
voor jou was het nog een stap te ver
dus heel verstandig dat je het uit hebt gemaakt is tegenover je zelf en hem het eerlijkste

unika

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 12:18

Goed dat je het hebt uitgemaakt. Misscien had je het nog duidelijker moeten maken?

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 15:03

Haha, moest wel even lacheno m hoe je het geschreven hebt. Lijkt me idd vrij irritant als iemand zich zo gedraagt. Maar ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe oud hij is.
Hoe reageerde hij dan toen je het uitmaakte?

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 15:07

Jeetje wat een verhaal. Vind het niet echt een nette jongen als ik dat zo lees :o
Maar fijn dat je zo goed achter je eigen keuze staat en blij bent weer vrijheid te hebben! You go girl! ;)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 15:27

Hij zat aan je borsten en de rijst plakte en hij had kruiden op zijn hand. Daarna snapte ik het niet meer maar ik ben wel blij voor je!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 15:29

Heb het nog een keer geprobeerd te lezen, en nu snap ik het. Die jongen is gewoon een kleine viezerik!

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 15:31

:')

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 15:40

Goh tja ik ben ook niet de liefste in het openbaar altijd maar ik zou mij toch wel schamen als ik zo'n vriendje had als jou. 1 x zoenen is okee maar hele tijd door op de manege :P Wees blij dat je van hem af bent inderdaad, gewoon lekker van alles verwijderen werkt het best :D

Schoenveter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 15:48

Ik snap er maar weinig van :o
Hij hong aan je? :o? Maar dat de rijst plakte en er haren in zaten, lijkt mij een goede reden om het uit te maken (grapje!)
Ik denk dat je blij mag zijn dat je het uitgemaakt heb, klinkt als een vies kereltje, net als meer mensen ben ik wel benieuwd hoe oud hij is en ook hoe oud jij bent?

En heb je hem ook gezegd dat de verkering over is, of alleen alles van hyves en msn verwijderd?

Maggie_Eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 15:53

in een van haar andere topics geeft ze aan dat ze autistisch is, dat verklaard het warrige verhaal wat ;) niet verkeerd bedoeld he TS!
meis, goed gedaan dat je niet tegen je zin in dingen doet, en als hij dat wel wilde, zoekt ie dus maar een ander, hoe spijtig misschien ook. het kan heel goed dat ie gewoon knettergek op je was, zoals hierboven al wordt geopperd, maar goed, dan nóg moet het samen, en niet alleen maar een ;) alles komt met de tijd wanneer het er klaar voor is :j
Laatst bijgewerkt door Maggie_Eddy op 07-12-10 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 15:54

Ok, nou ben blij dat je blij bent dat je van hem af bent haha! :D
Geen dingen doen die je niet wilt, goed van je dat je voor jezelf kiest!!
respect!