Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat je allebei lekker je eigen leventje leidt naast het leven wat je samen hebt is prima, en impulsieve acties hoeven ook niet erg te zijn, maar het moet niet zo zijn dat je vervolgens geen afspraak meer met hem kan maken omdat hij ze toch nooit na komt.. Je zit samen in een relatie en dat betekend voor mij ook dat je ook samen afspraken moet kunnen maken en ook samen na komt.. Ik zou er dus nog eens goed over praten en als hij niet wil veranderen, goed over nadenken of je hier wel tegen kunt..Eleionomae schreef:Pff daar zou ik dus echt niet tegen kunnendat je allebei lekker je eigen leventje leidt naast het leven wat je samen hebt is prima, en impulsieve acties hoeven ook niet erg te zijn, maar het moet niet zo zijn dat je vervolgens geen afspraak meer met hem kan maken omdat hij ze toch nooit na komt.. Je zit samen in een relatie en dat betekend voor mij ook dat je ook samen afspraken moet kunnen maken en ook samen na komt.. Ik zou er dus nog eens goed over praten en als hij niet wil veranderen, goed over nadenken of je hier wel tegen kunt..
Misschien dan ook een optie om zelf gewoon een poosje precies te doen waar je zelf zin in hebt, zodat hij ook eens kan voelen hoe irritant het is?

Lijkt mij echt de beste optie. Leg hem uit dat jij het gevoel hebt dat je voor hem geen hoge prioriteit bent. Leg het tijdens het gesprek bij jou neer en niet bij hem. Probeer hem niet aan te vallen. Dat is mijn tip. Zinnen als: Ik heb het gevoel dat... En niet. Ik vind dat jij... of jij doet....
bigone schreef:Als je tegen hem zegt dat hij op een bepaalde tijd thuis moet zijn om wat voor reden dan ook, komt hij dan wel of interesseert hem dat ook geen ****? Als dat zo is zou ik me toch wel enige zorgen maken, zowiezo, nu jij echt ziek bent hoort hij er gewoon te zijn, waar heb je een relatie voor, in voor- en tegenspoed en niet alleen voor eten, drinken en de sex. Word het wel erg makkelijk als hij er zo over denkt.

Ben je dat ook van mening in de situatie dat hij dus ook op de afspraken die wij maken, uit eten gaan, bioscoop, afspraken met familie, ophalen op het station(!) dat hij me ook veelvuldig heeft laten staan.. Twee weken terug nog, een uur op het station gestaan om 12 uur 's nachts want hij moest nog even langs vrienden voor hij mij ging ophalen.. Of zoals nu, ik ben geopereerd, kan mn bed niet uit.. Maar heb me vanmiddag dus uit bed moeten heisen en zelf m'n zwaardere medicijnen moeten halen bij de apotheek dwars door de sneeuw omdat hij er dus niet was om, zoals afgesproken, het te doen..winnie03 schreef:Op zo'n reactie zat ik eigenlijk al te wachten..Ben je dat ook van mening in de situatie dat hij dus ook op de afspraken die wij maken, uit eten gaan, bioscoop, afspraken met familie, ophalen op het station(!) dat hij me ook veelvuldig heeft laten staan.. Twee weken terug nog, een uur op het station gestaan om 12 uur 's nachts want hij moest nog even langs vrienden voor hij mij ging ophalen.. Of zoals nu, ik ben geopereerd, kan mn bed niet uit.. Maar heb me vanmiddag dus uit bed moeten heisen en zelf m'n zwaardere medicijnen moeten halen bij de apotheek dwars door de sneeuw omdat hij er dus niet was om, zoals afgesproken, het te doen..
Ik ben niet zo'n zeur. Ik hou ook enorm van mijn vrijheid. Maar dit gaat, mijns inziens, verder dan dat.
Zoals je het nu brengt : dat hij gewoon niet op kwam dagen , dat is natuurlijk niet goed. Maar ik weet niet hoe het afgesproken is. 
) , en wacht je tot het laatste moment met iets van hem vragen terwijl hij al allerlei afspraken heeft , dan kan ik me voorstellen dat hij zoiets heeft van : je wacht maar even hoor , je mag best leren dat mijn leven niet alleen maar om jou draait.