Toppunt van blondheid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Toppunt van blondheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 08:06

Goedemorgen dames :)
Ik ging gisteravond onderweg naar huis tanken, ik draai de snelweg op en hoor iets schuiven op mijn dak met daarna een gevoel dat ik over iets heenreed.
Pas 100 meter verder kwam ik tot de conclusie dat mijn tankdop nog op mijn dak lag! :')
Tsja, net je tank volgegooid, en hebt geen idee wat je nu moet doen.. dus wat doe je? en ja juist je belt je broer.
Tank-nooddop besteld, en nu maar op internet aan het speuren voor een echte nieuwe tankdop!

Nog meer mensen die dit soort blonde opmerkingen maken?

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 08:10

_O- Zoiets gebeurd mij nou ook wel eens ( niet met de tankdop hoor :P) Kan het alleen zo snel niet bedenken..

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 08:22

Ik reed eens met mijn vader op de weg, vlakbij een tankstation, en op het dak van de auto voor ons daar lag nog een bos bloemen op! _O-

Heranda

Re: Toppunt van blondheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 08:41

:')

Ik liep eens richting m'n auto met m'n handen vol. Ik kon de auto niet openmaken met al die spullen vast... Dus ik zet een paar schoenen op het dak... 1x raden wat er nog opstond toen ik weg reed :') Het ergste was dat ik me het pas besefte toen ik net op de snelweg was (5 min. later). Toch maar weer even terug richting huis (en uitgelachen door een werkman in de straat die het zag gebeuren), maar ben ze niet eens meer tegen gekomen :+

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 08:56

oja hoor, door de jaren heen met regelmaat en dan niet eens blond zijn :+
gasdop op de vleugel van mijn auto laten liggen,zweep op het spatbord van de trailer laten liggen
portomonnee op het dak van de auto laten liggen (gelukkig na 3 straten kwam ik erachter en lag ie er nog)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 10:01

Ik ben ooit na de les weggereden met mijn cap nog op de wielkast van de trailer. Een dikke 2 uur onderweg, grotendeels snelweg... en bij aankomst lag hij er nog bovenop. :=

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 10:13

hahaha prachtig! Bij onze VW golf station zit die dop met een koordje vast dus die bungelt gewoon naar beneden en dan vergeet je 'm niet vast te draaien! Vriendlief heeft wel een losse dop maar daarvoor heb je de auto sleutel nodig en zonder sleutel kan je niet wegrijden dus dat is ook wel handig :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:32

Mijn moeder heeft een keer haar complete handtas op dr dak laten staan, en wij maar raar kijken naar de mensen die op de snelweg naar ons zwaaide :')

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 12:23

Hahaha dat moet mij denken aan toen ik nog in Spanje woonde met mijn moeder. We gingen tanken, en we dachten dat we klaar waren dus me moeder reed weg, en opeens hoorde we een harde knal, maar we rijden een stukje verder, kijken achter ons, en toen zagen we overal water heen spuiten. Had ze de watertank om ver gereden. Allemaal spaanse mannetjes rende naar ons toe, om het proberen te maken. Maar het spoot alle kanten op :') . De beste mannen praatte zo snel, dat we niet wisten wat ze nou zeiden. Uiteindelijk liepen ze weg, en waren wij ook maar weggereden. Maar wat hebben we nog gelachen.

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 13:46

Joolien schreef:
Mijn moeder heeft een keer haar complete handtas op dr dak laten staan, en wij maar raar kijken naar de mensen die op de snelweg naar ons zwaaide :')

Dat was dan vast een hele zware geweest,.. dat ie er zelfs nog op de snelweg op bleef liggen. ;) :D

Ik mijn agenda, maar bij de eerste bocht lag die er al af,.. ik ben een brunette trouwens. :o

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 13:51

Leuke dingen lees ik hier weer.
Een kennis van mij reed aan bij het tankstation, terwijl de slang van de gas nog vastzat aan zijn auto. Trok zo de hele slang uit het apparaat waar het normaal aan vast zit. Dan voel je je ook behoorlijk Blondt
Inderdaad hoofdletter B en dt op het eind( vergrotende trap van blond)

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 13:51

Achterstang van de trailer vergeten, snelweg oprijden en bij het spiegelen zie je ineens die stang liggen op de wielkast. En dat niet 1 keer nee, gewoon meerdere keren. Dat dat ding nog niet ergens in een berm is terechtgekomen is mij een raadsel.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:07

Ik heb er ook nog wel 1.

Wij (mijn moeder, een vriendin van haar, mijn schoonzus en ik) gingen naar Arnhem voor Symphonica in Rosso met Paul de Leeuw. De wagen van mijn vader volgeladen en gaan met die banaan. Eerst gezellig de stad in, daarna lekker wat eten en dan naar het stadion.
Mijn moeder ging betalen voor het eten en was wat in haar tas aan het rommelen.. en werd steeds roder... "Ben je wat kwijt, moeders???" Autosleutels weg!!
Ik als een malle door Arnhem gerend langs alle winkels waar we geweest waren (was natuurlijk net sluitingstijd), bleken ze nog OP HET DAK van de auto te liggen!! In de parkeergarage, waar je gewoon een kaartje kunt kopen voor €25,- als je je uitrijkaart kwijt bent :)
Hoezo blond!?

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:35

Mijn vriend en ik waren ook een keer aan het tanken, toen we klaar waren wilden we de tankdop er weer op draaien, maar de tankdop was ineens spoorloos verdwenen! := Meestal leg je die idd op het dak van de auto of bij de pomp. Heel raar, hij was nergens meer te bekennen. Nooit weer gevonden ook.
Heb ook wel eens een bakje met stoten (kalkoenen/proppen) op het spatbord van de trailer laten staan. Die was wel foetsie na een rit op de snelweg...

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:36

Ik heb ook veel stomme dingen gedaan, ik kan ze me alleen niet meer herinneren :o?

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:40

ja hier nog zo'n blonde muts :') heb al zoveel stomme dingen gedaan die ik me alleen niet meer herinner :')

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:44

Na een concert in Ahoy autosleutel kwijtgeraakt... echter nergens meer te vinden! Zusje van huis af laten komen met reservesleutel (gelukkig slechts afstand Den Haag-Rotterdam) kom ik 's avonds eindelijk thuis, trek spijkerbroek uit....hangt die auto sleutel in de omslag van mijn broekspijp :P

Vroegah toen we nog met de ponyclub weggingen, vrachtwagen plus trailer erachter, rijden we van het concoursterrein af, iedereen zwaaien naar ons, wij vriendelijk terugzwaaien!! maken we de 1e bocht..... hangt de trailer er niet achter, vergeten aan te koppelen. Stonden Jut en Jul op een bijna leeg concoursterrein in d'r trailer op het gemakkie hooi te knabbelen :P

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:47

SteffiiY schreef:
Goedemorgen dames :)
Ik ging gisteravond onderweg naar huis tanken, ik draai de snelweg op en hoor iets schuiven op mijn dak met daarna een gevoel dat ik over iets heenreed.
Pas 100 meter verder kwam ik tot de conclusie dat mijn tankdop nog op mijn dak lag! :')
Tsja, net je tank volgegooid, en hebt geen idee wat je nu moet doen.. dus wat doe je? en ja juist je belt je broer.
Tank-nooddop besteld, en nu maar op internet aan het speuren voor een echte nieuwe tankdop!

Nog meer mensen die dit soort blonde opmerkingen maken?

Ik heb een keer de medicijnen voor de hond en mijn (nieuwe, had hem net een week van mijn vriendje gekregen) telefoon op het dakgelegd toen ik de hond uit de auto wou tillen omdat ie net geopereerd was. Toen weer bij mijn moeder in de auto gestapt en totaal mijn telefoon en de medicijnen vergeten. Weggereden.. Toen was ik bij me zus en was het natuurlijk kwijt. Mijn vader vond op onze weg nogwel de medicijnen .. Maar mijn telefoon nooit meer gevonden.. :o :o

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:49

sambagirl schreef:
Na een concert in Ahoy autosleutel kwijtgeraakt... echter nergens meer te vinden! Zusje van huis af laten komen met reservesleutel (gelukkig slechts afstand Den Haag-Rotterdam) kom ik 's avonds eindelijk thuis, trek spijkerbroek uit....hangt die auto sleutel in de omslag van mijn broekspijp :P

Vroegah toen we nog met de ponyclub weggingen, vrachtwagen plus trailer erachter, rijden we van het concoursterrein af, iedereen zwaaien naar ons, wij vriendelijk terugzwaaien!! maken we de 1e bocht..... hangt de trailer er niet achter, vergeten aan te koppelen. Stonden Jut en Jul op een bijna leeg concoursterrein in d'r trailer op het gemakkie hooi te knabbelen :P

Haha die is ook geniaal :P
Ik heb ook heel vaak blonde acties, kan er alleen niet op komen :')

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:53

Waar denk je dat die schoenen vandaan komen die je wel eens in bermen en vluchtstroken tegenkomt? :P

Freedom1

best dat ik niet blond ben :+ :+ := :=

ik leg gelukkig niets op mijn auto, want ik weet zo dat ik dan vergeet. mijn tankdop hangt aan mijn auto, kan er niet af!

wel grappig jullie verhalen

saroanda

Tanken bij een pomp met zo'n pinbetaalautomaat... Pasje erin, code toetsen, brandstof en pompnummer selecteren en huppa tanken maar. Huh, hij doet het niet, er komt niks uit! Nou, nog maar een keer proberen dan, en nog een keer, en nog een keer... En net op het moment dat de jongen van de pomp naar buiten komt lopen om te vragen of het allemaal lukt.... kom ik erachter dat ik benzine heb geselecteerd terwijl ik met de slang van de diesel in m'n handen sta :o?

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:54

Hoofdstel aan de zijverlichting van de trailer laten hangen en zo 60 km mee afgelegd...
(met regelmaat) op het verkeerde parkeerterrein om mijn werk zoeken waar ik me auto geparkeerd heb... Of in een parkeergarage op de verkeerde verdieping.
En nog veel meer, maar dat hou ik lekker voor mezelf!! hahaha

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:55

Chubby schreef:
Waar denk je dat die schoenen vandaan komen die je wel eens in bermen en vluchtstroken tegenkomt? :P

ja dat vraag ik me ook wel eens af :')

misschien iemand die ruzie had met de gene naast hem,
die vervolgens met een schoen naar het hoofd van de ander smijt, maar mist en hem zo door het open raam naar buiten gooit :') ?

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:56

Parkeergarage inrijden terwijl er staat dat ie 1.90 is en mijn auto 1.94m. Lekker blond.