maar ik heb vannacht gedroomd dat iemand mijn hand vast hield, niks te vervelend. echte een hele fijne warme grote hand. 't voelde echt heel goed. misschien omdat 't ook van een hele leuke jongen was. maar toch zó onwijs anders als normaal gesproken, m'n hand tintelde nog na ook... ik werd er zelfs wakker van. het leek echt heel echt, alsof het echt was gebeurt in m'n slaap dat iemand met goddelijke handjes mijn hand vast hield. ik zou toch zweren dat je zo'n gevoel niet zomaar kunt dromen. echt heel raar, en een beetje eng, maar ben wel heel benieuwd of dit echt kan zijn? wat denken jullie.....

Zo dacht ik laatst dat mijn been er echt af lag. En pijn dat het deed! Wat was ik blij dat hij er nog aan zat.
Dacht ooit eens dat er een groot groen beest in me bed was, ook uit bed gesprongen.. mama geroepen, maar die kon toch ook echt niks vinden. en dan nog steeds die angst hebben, maar weten dat het een droom was, zo vaag.
(lees: overleden dierbaar persoon)
nee joh, dat is gewoon een normale realistische droom. Ik heb dat ook zo vaak (niet zozeer met handen vastpakken, maar met andere dingen). Niks raars aan. 

dan word ik pissig op bijv. mijn moeder omdat ze iets gezegd/gedaan heeft en dan heb ik dat gewoon gedroomd.
Dat is een groot nadeel. Maar de voordelen zijn.. heel veel ideeën voor creatieve dingen! En een boeiend nachtleven.
ik héb één keer gehad toen moest mijn broer gillen want er zat een muis op z'n kamer, ben ik naar beneden gerend (in m'n slaap) en gezegt dat m'n broer helemaal onder het bloed zat. ben vervolgens weer naar boven gegaan en verder geslapen. ja echt heel raar en eng