Normaal zou ik niet zo snel een topic openen over mijn eigen problemen, maar momenteel zit ik wel zo in de put, dat ik het toch maar doe. De zoekfunctie heb ik gebruikt, en ik kon zo snel niets vinden, maar als er al een soortgelijk topic is, hoor ik dat graag

5 jaar geleden leerde ik mijn vriend kennen. Ik had leuke vriendinnen, waarmee ik veel leuke dingen deed. Helaas is dit allemaal een beetje verwatert, alles wat ik deed, deed ik met mijn vriend. Ik ben gewaarschuwd, en ik dacht er zelf ook wel aan; straks heb je niemand meer buiten je vriend om. Maargoed, ik was verliefd en eigenwijs, en na 3 jaar had ik vrijwel geen goede vriendinnen meer. Uiteraard nog wel een aantal vriendinnen van school, waar ik sporadisch iets mee ging doen.
We stonden op het punt om samen te beginnen met een ''huisje, boompje en beesje'', maar hij is 2 weken terug vreemdgegaan. Nu is het natuurlijk uit, maar het grootste probleem, ik heb bijna niemand meer, terwijl ik graag uit zou gaan en dergelijke. Vriendinnen die ik nog over heb, hebben het allemaal te druk/wonen samen. Ik voel mijzelf dus nogal alleen, terwijl ik dat eigenlijk niet wil, ik wil ook graag uitgaan met leuke mensen. Wie heeft voor mij de tip, hoe ik leuke mensen leer kennen? En voor de mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt, hoe heb jij het ''opgelost''?
Alvast bedankt voor het lezen, en voor de tips!