Vivera, wat een verbetering.. (vegetarisch eten)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Vivera, wat een verbetering.. (vegetarisch eten)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 13:03

Getver wat hebben die hun eten verpest!

De vegetarieërs onder ons kennen Vivera vast wel. Vond het zelf altijd heeerlijk! De lekkerste vleesvervangers die er zijn en dan vooral de shoarmareepjes. Mjam! Zelfs mijn vriend vond ze net zo lekker dan niet lekkerder als echte shoarma. Alleen heef Vivera verbeteringen aangebracht in hun voedsel. Verschrikkelijk. Het was zooo lekker! Maar nu ziet het er uit alsof het allemaal uitgepoept word. De lekkere shoarmareepjes zijn weg. Die hebben plaatsgemaakt voor taaie smakeloze rotzooi. Ik baal er zo erg van! Heb natuurlijk nog niet alles geproefd en er zitten ook wel dingen tussen die heel lekker zijn. Maar het is gewoon zo zonde! De meeste dingen lijken er niet echt op vooruit gegaan te zijn.

Iemand tips wat nog wel heel lekker is?
Laatst bijgewerkt door Cubone op 16-08-10 13:28, in het totaal 2 keer bewerkt

Grapjasjes12

Re: Tivall, wat een verbetering..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:05

:oo Ik hoop dat de balletjes (alle varianten) nog lekker zijn, want die eet ik graag koud, als snack :P

Nee, verder geen tips, Tivall was het lekkerst :(:)

Amalarab

Re: Tivall, wat een verbetering..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:06

En Quorn/AH dan?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 13:11

Quorn vind ik niet geweldig. Het is prima om in de gerechten te gebruiken maar om het naast een portie aardappels en groente te eten vind ik zelf niet aan te raden. Ah eigenlijk hetzelfde verhaal. Vivera was het enige waar echt heel veel smaak aan zat.
Laatst bijgewerkt door Cubone op 16-08-10 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:20

Oh nee, is het weer eens zover? Dat hebben we vast weer aan die belachelijke 'ik kies bewust-rage' te danken. _-:( Bij ons in de supermarkt wordt het niet verkocht dus ik eet het niet zo vaak (ik ken het wel) maar ik raad je zeker aan om te gaan klagen. Een poosje geleden namelijk had Vivera de recepten aangepast en daar is zoveel kritiek op gekomen dat ze het weer teruggedraaid hebben. Ik heb zelfs nog een waardebon gekregen als dank omdat ik één van de klagers was. :+

Edit: nog even een link naar mijn topic: [VT] 'Verbeterde' producten van Vivera (vegetarisch)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 13:29

goeroe schreef:
Oh nee, is het weer eens zover? Dat hebben we vast weer aan die belachelijke 'ik kies bewust-rage' te danken. _-:( Bij ons in de supermarkt wordt het niet verkocht dus ik eet het niet zo vaak (ik ken het wel) maar ik raad je zeker aan om te gaan klagen. Een poosje geleden namelijk had Vivera de recepten aangepast en daar is zoveel kritiek op gekomen dat ze het weer teruggedraaid hebben. Ik heb zelfs nog een waardebon gekregen als dank omdat ik één van de klagers was. :+

Edit: nog even een link naar mijn topic: [VT] 'Verbeterde' producten van Vivera (vegetarisch)

Oeps :o Zie nu dat het Vivera was. Hebben ze dan nu voor de 2e keer in een korte tijd hun recepten veranderd? ga ook even klagen :j

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:33

Horsii_mine schreef:
Oeps :o Zie nu dat het Vivera was. Hebben ze dan nu voor de 2e keer in een korte tijd hun recepten veranderd? ga ook even klagen :j

Nee hè, dan staat mij binnenkort waarschijnlijk ook weer een onaangename verrassing te wachten. :( Ze zijn wel erg hardleers blijkbaar. :=

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:37

Misschien hebben ze bezoek gehad van de 'ik kies bewust maffia'? Want toen ze de oude recepten weer gingen gebruiken voldeden ze natuurlijk niet meer aan de eisen, maar het logo bleef er wel gewoon op staan. Ik vond dat al zo vreemd.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 13:41

Grr ik heb de neiging om te sturen van als jullie zograag producten willen vernieuwen zet dan een nieuwe lijn op: Totaal smakeloze rotzooi :=

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 13:43

Nee.... niet de shoarma reepjes |(

Kunnen we niet een gemeende overweldigende klaagbrief sturen dat het nu smakeloze zooi is en dat we allen graag de beste shoarmareepjes terugwillen en niet zonder kunnen?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 13:48

Ik heb nu dit gemaild:

Met grote teleurstelling wil ik melden dat de nieuwe receptuur van jullie shoarmareepjes zwaar heeft gefaald. De oude shoarmareepjes waren heerlijk. Mijn vriend noemde ze net zo lekker of zelfs lekkerder als echte shoarma. Ze waren gewoon perfect en absoluut mijn favoriete vleesvervanger. Echter sinds jullie hebben besloten het recept te vervangen vind ik ze niet meer te pruimen. Tot mijn grote teleurstelling zijn ze ontzettend taai en smakeloos. Ik december hebben jullie ook al eens zonder succes recepten vernieuwd. Hopenlijk ziet het bedrijf snel in dat dit wederom geen succes is zodat de oude vertrouwde en vooral lekkere shoarmareepjes weer terug in de schappen zullen komen.

Nu met zn allen er nog wat mailtjes achteraan sturen! Eventueel zelfs met de link van dit topic erbij :P

KDS

Re: Vivera, wat een verbetering.. (vegetarisch eten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 14:06

Ik wil ze wel nog even zelf proberen voor ik mail... maar hou mijn hart vast vast...
Dus snel aan de shoarma reepjes en dan mailtje sturen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:40

Oh, gelukkig eet ik nooit wat van Vivera, aangezien ik alleen Tivall lekker vind en soms GoodBite :+

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:15

Ik ken ze eigenlijk ook niet. Ik eet zelf altijd de vervangers van de Albert Heijn (huismerk) die vind ik altijd hardstikke lekker. Maar nu ben ik juist benieuwd naar die reepjes! :P

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:19

Ik at ze eigenlijk niet, vind dat merk al niet zo lekker.. Geef mij maar Valess ;)

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:21

Ik vond die worstjes echt heerlijk :)
ik at ze op brood of als avond eten zelfs door de sla :+
Aleen ze hebben ze uit het asortiment gehaald hier.
In omstreken nergens meer te vinden :(

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 19:44

Ik ken dat merk (denk ik) niet. Het enige wat ik wel aardig vind is het AH-huismerk.
Voorheen was ik dol op de nep-kroketten van C1000, geen groente, maar échte kroketten. Nergens meer te krijgen. :(

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:01

Ik heb vandaag de falafel balletjes van Vivera en die zijn erg lekker. :9 Zelf ben ik niet zo'n fan van Vivera, ik koop meestal AH huismerk. Ben groot fan van AH hamburger en de kikkererwten burger :9 Ook de worsten zijn heerlijk, vooral op de bbq! :D

Vivera is over het algemeen smakeloos, jammer, want je hebt anders weinig keuze als je niet naar AH kunt.

sullebulle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:04

Ik heb Vivera altijd al smerig gevonden.
Ik eet vooral Valess en eigen merk AH, tivall. :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 09:01

[MW] >> [VT]

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 12:53

Die shoarmareepjes vond ik toch al niet te eten, maar ik hoop niet dat ze de rest van het assortiment ook gaan 'verbeteren', want de meeste dingen vind ik zoals ze nu zijn juist erg lekker!

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 15:23

Ik ben waarschijnlijk de enige die blij is met de verandering van de shoarma? :o
Ze zijn nu nml 100% plantaardig, dus als veganistische eter kan ik nu ook aan de shoarma.
Vind het overigens prima te eten, maar dat kan ook komen doordat ik de vorige reepjes al heel lang niet meer at ivm samenstelling

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 16:58

Lizzle schreef:
Ik ken dat merk (denk ik) niet. Het enige wat ik wel aardig vind is het AH-huismerk.
Voorheen was ik dol op de nep-kroketten van C1000, geen groente, maar échte kroketten. Nergens meer te krijgen. :(

Van Dobben heeft toch ook prima vega-kroketten?
En verder vind ik persoonlijk alles van de AH heerlijk, de rookworst voor in de winter bij de stamppotten/zuurkool. Of gesneden in plakjes op een schaaltje met blokjes kaas voor tijdens een feestje. Niemand merkt dat.. :D
De vegetarische boterhamworstplakjes om een augurkje heen gaan ook erg snel op feestjes, hetzelfde produkt vindt de middelste erg lekker op brood en ook van de vega-smeerworst verslijten we wel 2 'worstjes' van per week.
De vegaknakworstjes zijn favoriet bij de kids. En de hamburgers gaan tussen een volkoren bolletje met paprika, tomaat, sla, komkommer en saus en dan is het net MacDonalds maar dan lekkerder en gezonder.
Voor de lasagna/pasta/rijstmaaltijden gebruiken we van Alpro Soya de Tofu fijngehakt, Tofu reepjes mild en Tofu reepjes pittig al jáááren. We eten ook vaak die gehaktballetjes bij de aardappels/groente/'vegavlees dus' met appelmoes en vegajus.
Kijk de Javaanse schijf periode is voorbij, dàt hoeft gelukkig niet meer!

Wel jammer voor de Vivera liefhebbers, wie weet kunnen julie het nog terugdraaien met de verwijzing naar dit forum en emails.

melle_odet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 16:50

ik ben niet vegetariesch, maar eet wel zo af en toe vleesvervangers.
meestal koop ik valess omdat ik de vivera niet zo heel super vind.
wel jammer voor de vivera liefhebbers.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 17:10

Ik val hier even binnen, want ik deel dit leed met jullie :o