Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Omdat het therapiezwemmen was, kreeg je het via de verzekering vergoed. Vond het erg leuk en het was echt goed voor mn rug, maar ik zwom van 19.00-20.00 en om 20.00 begon ook mn les met mn paard dus dat was niet te doen, zat dan altijd om 20.10 op mn paard en andere tijden kon op dat moment niet.. Cayenne schreef:Kun je dan niet beter een jaarabo nemen?
Dan ben je volgens mij veel goedkoper uit.
Zelf doe ik er niet aan. Het lijkt me wel lekker, maar het idee dat je iedere dag weer in het chloor moet etc staat me nogal tegen. Daarnaast sport ik al met een hometrainer en dat vind ik meer dan zat![]()
Jeetje, 4.50 is nog duur zeg!
. Ik wil niet vastzitten aan iets, net zoals die keer toen ik lid was geworden van de sportschool. Honderden euro's betaald voor een jaarabonnement en maar twee keer geweest
. Nadir schreef:Ik heb ook een jaar of 3 baantjes getrokken. Ik ging dan 1 a 2 keer in de week, 40 a 50 baantjes per keer. Voor 10x betaalde ik volgens mij € 30. Ik ben er een aantal maanden geleden mee gestopt omdat ik elke keer last kreeg van mijn knie na het zwemmen. Ook vond ik het veel te druk, ik was meer bezig met om mensen heen zwemmen dan dat ik me lekker kon ontspannen.
) zwemmen gegaan op het moment dat gevraagd werd of ik eens een wedstrijdje wilde doen werd ik zwanger en was het te laat (trainen was van 21.30 tot 22.30 en ik was snel moe) Daarna heb ik het iet meer goed opgepakt.... Moet ik eigenlijk wel weer doen.
Het is dat het goed voor me is, maar eigenlijk heb ik een hekel aan zwemmen. Ik ben nu al een tijd niet geweest, maar eigenlijk moet ik het weer oppakken. Zeker nu ik zwanger ben en last heb van mijn bekken is het een goede manier van bewegen... Sjimmy schreef:Ik zou dan als ik jou was op training gaan bij een zwemvereniging, dat is vaak wat goedkoper en je krijgt les, je verbetert je techniek en gebruikt en ontwikkelt je spieren beter.
Ik was ook bezig met afvallen toen ik begon met zwemmen en het heeft me zeker geholpen. Ik deed elke week 5 baantjes borstcrawl meer.
Ik begon met 60 schoolslag en dat steeds opbouwen. In het begin kon ik maar 1 baan achter elkaar borstcrawl, maar dat bouw je dan steeds op.
DDDMakkink schreef:_Nancy schreef:Ik wou dat dat bij ons ook was..
De site is niet helemaal duidelijk hierin, dus misschien is het wel helemaal niet of juist wel
Ik hou van zwemmen en zou het graag willen doen..
wat is de website van jullie zwembad.
kan ik even met je mee kijken