ik moet het toch even van me af typen,ik ben me toch zo kwaad.
Het gaat om het volgende:
Onze dochter is op kamp geweest van de Scouting,ze had zich er erg op verheugd en ze heeft het ook leuk gehad daar.
Niks aan de hand zou je denken,tot we dus thuis waren en ik er na 1 dag achter kwam dat het kind onder de luizen zat,gaaaaatver.
Het is behandeld en we zijn er gelukkig vanaf.Maar nu komt het,ik was dus al haar spullen aant ontsmetten en toen ik haar badtasje open maakte kwamen er opeens een pillenstripje van 6 kinderaspirientjes tevoorschijn.
Ik stond helemaal verbaasd want hoe kwam ze nou daaraan?!
Mn dochter erbij geroepen (gaat hier om een kind van net 8 jaar hè!) en heb haar gevraagt waar die lege pillenstrip vandaan kwam.
Toen zei ze me dat ze die van een ander meisje had gekregen(zit ook nog bij haar in de klas op school)want haar moeder had haar die meegegeven omdat ze last zou hebben van groeipijnen!!!Ook dit kind is net 8jaar he!!!
Ik viel bijna stijl achterover!!!
Dat is toch potverdorie niet normaal om een kind zomaar tabletten in dr handen te douwen zo van,hier kind als je denkt dat je wat mankeerd vreet je maar die pillen!
Hoe kan men toch een kind van 8j die verantwoording op de nek duwen?dat kan men zich toch op alle vingers uittellen dat zoiets niet goed gaat!!!
Onze dochter heeft dus 6!!! aspirienen achterelkaar opgesnoept.En dat terwijl er vantevoren een keurige brief van de scouting naar iedereen is gestuurd waarin duidelijk stond vermeld dat zakgeld,snoep,zakmesjes,telefoontjes,MEDICIJNEN enz.enz. bij de leiding moest worden afgegeven!
Nu weet ik ook wel dat men gelukkig niet doodgaat aan kinderaspirienen,maar het is toch onverantwoord om ziets aan een klein kind over te laten om ze in te nemen?
Of ben ik nu aan het overdrijven?
Nu zijn het kinderaspirienen,straks zijn het meds voor volwassenen die een kind opeet of als snoepies uitdeeld!
Ik dus meteen die moeder gecontacteerd en gevraagd of haar dochter dus die pillen bij zich had en ja hoor,mevrouw zei doodleuk dat zij die zelf die had meegegeven.
Maarrrrr.....en nu komt het.............ze had haar dochter maar 6 pillen meegegeven zei ze en dat kind had er ook weer 3 mee terug gebracht en hoe onze dochter er dan aankwam moest ik maar zelf uitzoeken!!!!!Terwijl ons kind zegt dat ze een hele strip bij zich had waar 10 pillen inzaten,6 heeft ons kind gegeten,1tje heeft dat andere kind gegeten en ja dan zijn er idd 3 over!Dus het kind heeft waarschijnlijk stiekem een strip meegenomen en niet die 6 die moeders had gegeven.
WHAAAAAAAAOOOHHHHHHHH PLOF!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat moet ik hier nu mee?Ik ben zooooo boos,ik moet me echt zo beheersen om die niet "een bezoekje" te gaan brengen.
Wat zouden jullie doen in zo'n geval?Dit is toch onaanvaardbaar of niet?