Voor mijn werk heb ik zwarte schoenen nodig. Nu vond ik het best lastig om een nieuw paar schoenen te vinden gezien mijn vorige helaas overleden zijn. Na veel zoeken kwam ik laatst perongeluk zwarte, betaalbare schoenen tegen! Helemaal blij, gepast, schoenen zaten goed, hoewel ze nog wel ingelopen moeten worden en rechts kon ik niet passen omdat er een beveiligingsding in zat. Geen ramp, zoveel kan het niet schelen met links toch?
Nu ben ik geen aansteller wat betreft schoenen inlopen en af en toe een pleister plakken is geen ramp, maar dezen zijn te erg
Na 20 minuutjes wandelen met de hond had ik mn hiel al open en het lijkt niet alsof die randjes ooit minder zullen gaan schuren. Schoenen losser of vaster, het maakt niet uit, ze doen gewoon nog steeds zeer
Helemaal rechts, het is verschrikkelijk..Iemand die de tip heeft om mijn schoenen in te lopen? Wat kan ik doen om de achterkant van mn schoenen soepel te maken?
Vanmiddag ga ik weer werken op mn oude schoentjes, want ik hou het in dezen geen 10 minuten vol, laat staan 7,5 uur..
Daarna waren ze wel ingelopen.

)

) ben al weken opzoek naar dezelfde 
hier moest ik toch wel een beetje om lachen... ghighi