Ik ben vast niet de enige hier die gezegend is met een fikse D cup (of groter)
Nou loop ik tegen het volgende probleem aan. Ik heb geen modellenlichaam, maar ben ook niet dik. In principe zou ik maat M gewoon moeten kunnen passen over het algemeen, maar ja er zit een voorgevel in de weg
Hierdoor wordt of het shirt te kort, of de lengte is wel goed maar het zit niet zoals het hoort te zitten.voorbeeld:
Klik
Op zich leuk shirtje, maar die belijning hoort zich min of meer rond je borst te voegen. Nou vergeet het maar, bij mij loopt het er dus dwars overheen en dat vind ik er persoonlijk dus echt niet uit zien^) Neem je een maat groter, zit het daar goed, maar lijk je wel zwanger omdat het vervolgens totaal niet meer rond je middel voegt *zucht*
zelfde met jurkjes, allemaal leuk en aardig, maar mijn boezem blijft daar dus echt niet mooi in zitten, en dat terwijl ik die kleding juist zo leuk vind.
bijvoorbeeld deze:
Klik Ook heel leuk! maar ik hoef het echt niet te proberen
Daarom dacht ik... misschien zijn er wel dames hier die weten of er misschien kleding is die wel EN een beetje voegt om de middel (maatje 40/42) maar waar OOK de cup in past
Brand los!

ook met gala jurk, ik heb meestal maatje 36 en dan heb je een strepless jurkje zit er een soort bh iets al in, nou daar past mischien 1/3 van mn borst in
helaas heb ik zulke shirtjes gewoon afgezworen

Heb eigenlijk gewoon geleerd om bepaalde shirtjes ed links te laten liggen, er zijn eigenlijk zat shirts die alleen mooi staan als er ook echt wat in zit