Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Judith1601 schreef:Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. Dit helpt me echt, ik was bang dat ik misschien de verkeerde beslissing maakte.\
Ik heb net M. gesmst (hij is werken), en k kreeg als reactie dat ik me niet moest laten ompraten, dat hij nu lang genoeg heeft gekwetst. Hij heeft alle ruzies meegekregen (hij heeft er tussen in gezeten.. ), dus hij kent het verhaal van 2 kanten. Ik ben blij dat mijn vrienden achter mij staan.
Het is alleen, die 3x dat ik hem zag, probeerde hij wel 'lief' te doen. Maar voor mij was het toen al, ik weet niet... Niet meer prettig.. Hij was ineens zo afstandelijk, en dan hebben we gepraat en dan doet hij weer heel 'intiem'. Ik wilde dat niet meer, en dat heeft mij doen realiseren dat het geen 'hechte' relatie meer is, en dat ik er dan beter mee kan stoppen.
Sushilla88 schreef:Goh, ik zit zo ongeveer in dezelfde situatie...
Na 2 jaar heb ik met mijn vriend gebroken omdat het gewoonweg niet meer ging. Geen ruzie, maar een afstand tussen ons die niet meer te overbruggen was.
Nadat ik het hem verteld had, had ik ongelooflijke spijt. Maar dat sleet met de dagen. En nu denk ik dat het wel goed is zo, hoe moeilijk ook.
Wat het zo moeilijk maakt is dat je je veilige haven, hetgene wat je zo vertrouwd was, moet gaan missen. Het is goed dat je nog met hem wilt praten, maar laat dat niet ten koste van jezelf gaan. Doe ook leuke dingen!
Je gevoel dat je hem niet kwijt wil zal waarschijnlijk met de dagen slijten. En dan zul je beseffen dat het goed is zo. Kies voor jezelf! Iemand zei gisteren nog tegen mij: "Uiteindelijk moet je altijd met jezelf leven, dus zorg ervoor dat je jezelf gelukkig maakt!"
Heel veel sterkte de komende tijd!
Mijn PB-box staat voor je open!

) Ik wil me even niet te veel hechten aan een jongen. Even rust, me niet moeten verantwoorden met wie ik uit ga of bij wie van mijn vrienden ik logeer als ik niets meer zie savonds in de auto (nachtblind). I.p.v het risico lopen om ergens tegen aan te knallen met de auto omdat ik het niet kan zien, maar me niet schuldig wil voelen tegenover mijn 'vriend'.