Op mijn zoektocht naar zwemkleding kwam ik bij de Wehkamp uit. Ze hadden mooie, betaalbare spullen. Ik blij en ik bestel!
Een dag later ontving ik een mailtje dat door een technische storing het artikel niet meer leverbaar is.
Nou een kleine tegenslag, maar ik vond al snel een ander artikel op de website en heb dit ook besteld.
Door een waardeloos betaalsysteem van de Wehkamp moet je dit vooraf betalen. Voor het eerste artikel moest ik 40 euro betalen en de tweede bestelling maar liefst 150 euro. Nou heb ik onderhand mijn tweede bestelling ontvangen, v.d 4 artikelen houd ik er eentje, en retour gezonden.
Maar nu heb ik een probleem. De eerste bestelling had ik al betaald, maar ik heb nog steeds geen geld terug ontvangen. Terwijl ik dit 15 juni al heb betaald!
Ik vraag me nu dus echt af hoe lang het wel niet gaat duren voordat ik mijn geld v.d tweede bestelling terug heb.
Terwijl ik dit typ zit ik al een minuut of 14 in de wacht bij de Wehkamp om te vragen wanneer ik mijn geld terug krijg.
Zijn er meer mensen die de Wehkamp vervloeken? Want ik weet wel hier bestel ik nooooooooit weer!