Wij willen verhuizen en willen allebei iets totaal nieuws, dus daarom; wat is de leukste woonplaats van Nederland?
Onze eisen: - Koophuis - Maximaal 250.000 euro - Minimaal 100m2 - Woonhuis (dus geen appartement) - Mogelijkheid tot buitenrijden met je paard - Liefst ergens in het gebied tussen Utrecht en Rotterdam, geen eis maar een pre. - Minimaal 3 slaapkamers
En als je nou iets weet, dan ook graag een leuke pensionstalling in de buurt!
Toch grappig dat niemand zijn woonplaats de leukste vind :S
Laatst bijgewerkt door Tanja op 03-07-10 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichtern samengevoegd, aub alles i 1 post plaatsen en niet je topic omhoog "schoppen"
drogteropslagen 31A, 25, en nog veel meer. alleen ligt dit in drenthe, kan stallen bij camping hier is het, bij ons, bij zandbelt zat te vinden.
xDramaQueen
Geplaatst: 02-07-10 23:46
johnvannim schreef:
Toch grappig dat niemand zijn woonplaats de leukste vind :S
tjah, die dingen die je omschrijft zal je niet in de buurt van de grotere steden vinden... dan moet je toch echt naar wat rustiger plekjes gaan kijken.
Breda is leuk Maar als je in de buurt van Rotterdam/Utrecht wil gaan wonen+leuke buitenrij mogelijkheden, dan denk ik aan een huis vlakbij het groene hart
Groet/Schoorl NH, huizen tussen de 200.000 en 250.000 gering aanwezig (maar ze zijn er wel!) Bos, Duinen, Strand, Polder, prachtige omgeving, stalling incl mesten en buiten/binnen zetten swinters rond de 200 euro p.m. Ik woon hier zelf sins kort en het is hier echt een paarden walhalla
Zeeuws-vlaanderen natuurlijk Prachtige polders om buitenritten te maken, strandritten kan ook nog... Verder staan hier genoeg huizen te koop als ik het zo zie
RobbyK
Geplaatst: 03-07-10 17:47
Nieuwerkerk a/d ijssel?
meerder pension stallingen in de buurt. buitenrij mogelijkheden dicht in de buurt. erg rustig wonen echt een dorp.
RM_
Geplaatst: 03-07-10 17:47
Evaaaaaa schreef:
Breda is leuk Maar als je in de buurt van Rotterdam/Utrecht wil gaan wonen+leuke buitenrij mogelijkheden, dan denk ik aan een huis vlakbij het groene hart
Ja breda Ook nog is de beste binnenstad van dit jaar en ook genoeg polder en bos.
Kimberleij
Geplaatst: 03-07-10 17:50
Ridderkerk!
Bij intresse wil ik je wel pben met stallen die aan je eisen doen ( moet je wel even je eisen laten weten)
chivaldi
Geplaatst: 03-07-10 17:52
Bizzybijtje schreef:
Zeeuws-vlaanderen natuurlijk Prachtige polders om buitenritten te maken, strandritten kan ook nog... Verder staan hier genoeg huizen te koop als ik het zo zie
hier ben ik het mee eens en dan voornamelijk sint jansteen
Anoniem
Geplaatst: 03-07-10 17:53
chelletju schreef:
Bizzybijtje schreef:
hier ben ik het mee eens en dan voornamelijk sint jansteen
Nietes. Graauw natuurlijk
Anoniem
Geplaatst: 03-07-10 17:54
Tja in Holten zit je gewoon het allerallerallermooist en het voldoet aan alle eisen behalve de locatie
lauraP
Geplaatst: 03-07-10 17:56
Bergschenhoek, Berkel en Rodenrijs, Bleisweik etc. zijn in de buurt van Rotterdam (ligt er eigenlijk tegenaan) Veel uitrij mogelijkheden, veel pensionstallen enzo. Geen idee hoe hoog de prijzen daar liggen, kan nog wel eens schelen geloof ik.
Marjolein
Geplaatst: 03-07-10 17:57
Ik zou gaan voor meer naar het Oosten.
Maar wat zoek je in een woonplaats. Wil je een winkelstad/uitgaansstad/leuk voor kinderen/veel natuur. Voor dat geld kan je vanaf randje randstad wel wat leuks vinden. Maar dat gaat om het huis, niet om de stad.